22.06.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
... aşa de sătul sunt de circul de la TV . Un circ de doi lei tipic băieţilor deştepţi din politică. Am tot zis să evit să scriu despre subiectul ăsta cu nea` Năstase care a încercat să se sinucidă, dar văd că nu prea pot. Mă lovesc de el pe toate posturile, pe feisbuc, pe twitter şi am zis să îmi dau şi eu cu părerea.( deşi nu mi-a cerut nimeni, deh...băgător în seamă )

În primul rând NU cred că e adevărat tot tărăboiul ăsta. Eu cred că e doar un articificiu să îşi mai câştige ceva timp. ( e părerea personală , aşa că nu daţi cu pietre ). Plus că am găsit pe acest blog 5 dovezi că sinuciderea lui Năstase a fost doar un circ ieftin, care par mai mult decât plauzibile.

În al doilea rând , dacă Năstase chiar ar fi încercat să îşi ia viaţa ar fi dat dovata de laşitate şi de egosim. ( asta e tot părerea mea aşa că din nou, nu dat cu pietre că poate îmi stricaţi tema la blog, şi-aşa sunt fragile)
Mă contraziceam cu cineva pe tema asta. Spunea că îţi trebuie mult curaj să îţi iei viaţa. Nu contrazic. Dar oare e de admirat curajul ăla? Vorbesc strict în cazul lui Năstase, pentru că sunt alte cazuri mult mai tragice pe care trebuie să le excludem. Adică, oricum Năstase probabil mai mult de 1 an nu stătea în pârnaie. Şi 2 ani dacă ar fi stat ( şi o să-i stea ) ce dacă?
Până la urmă trebuie să îţi asumi faptele. Mai mare şi mai de admirat e curajul de a-ţi recunoaşte şi asuma greşelile.

9 comentarii:

  1. noa, vezi tu ca e greu sa te abtii cand peste tot se discuta asta.
    ce-o fi fost cu cazul asta, e greu de zis, ca toti sustin altceva..

    da e bine sa ai parerea ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mai bine era sa fiu out-sider. Dar daca peste tot sa discuta nu poti sa te abtii. Si discutand cu cei apropiati si tot ai o parere.

      Ștergere
  2. Nush ce sa zic de acest tablou...e aiurea pentru ca...la noi se vrea sa se "eradicheze " coruptia...s-a dovedit in cazul lui Nastase ,asta auzind incearca sa se sinucida cu tot tablou..scrisori drame etc..si cand intra in spital toti din PSD ca vai Baesescu sa-l gratieze ca,cum sa fi asa de crud ca nu a fakut nimic...umm okay lol.Umm .. iti dai seama ca ar trebui cam mai mult de juma din politicieni sa faca cazare la rahova... :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Circ in toata regula, pe toate posturile regasesc titlul"Sinuciderea lui Nastase"...Oameni buni...asta e o mascarada, omul cand s-a vazut incatusat...s-a gandit "sa se sinucida"(a se vedea ghilimele), pentru ca "distinsul" domn nu vroia decat sa scape de pedeapsa sau macar sa o amane, ceea ce a si reusit.Sa plateasca pt tot ce a facut, atat el cat si cei ca el.Mai au oare ce fura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai au ce fura Dana. Ca mai sunt multe de furat. Si atata timp cat o sa fie de furat astia nu se dezic de putere.

      Ștergere
  4. Mai bine îţi asuma tot ce a făcut şi intra la închisoare.Măcar nu-şi călca pe demnitate în halul acesta..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De intrat oricum o sa intre. Dar da, s-a facut de rahat !

      Ștergere

Curaj :