09.06.2012

Posted by Ştefania Vd. |
Heii :D Sunt Ştefania, noua autoare a blogului !
O mica postare pentru început, din partea mea :D
     

                Fiecare secundă îmi fierbe sangele în vene, iar fiecare fibra începe sa nu mai fie. Da. O sa mi se oprească cat de curand inima, sper ca eşti mulţumit. Mi se încleştează brusc buzele, iar capul simt ca mai are puţin si îmi explodează. Si tu ce faci ? Stai liniştit pe scaunul vechi al mesei, în fata mea. Fumezi de o jumătate de ora ţigări intr-una. Îmi imbacsesti mintea în adevăratul sens al cuvantului. Amarate cuvinte, oricum ! Delirul mă cuprinde încet, dar sigur. Are de gand sa-mi semneze sentinţa la moarte.



Si îţi aprinzi ultima ţigare din ultimul pachet pe care mi-ai promis ca îl mai fumezi. Ti-a fost întotdeauna greu sa te laşi de fumat si te-am rugat de atatea ori ... sper ca de data asta sa o si faci.  Era singura ta plăcere vinovată. Camuflezi asa discret vorbe care simt ca mă înţeapă exact langa inima. Trandafirii au început si ei sa se ofileasca. Mi-ai zis ca atunci cand se va ofili si ultima petală o sa-mi sece sufletul. Am crezut ca ai glumit, dar un demon ca tine nu se joacă. Am văzut asta în ochii tai negri. Erai însetat sa mai iei încă un suflet, mai ales unul care nici nu s-a luptat sa reziste. De fiecare data cand am adormit, tu ai fost acolo, pe partea cealaltă zicandu-mi sa cedez ... Am căzut de acord ca vom fii sinceri unul cu celălalt. Ai fost de fiecare data cand mi-ai zis :"Vezi, ai grija ce-ti doreşti !".
Tu apăreai dincolo de visul meu, pentru ca eu te visam !
Nu tu îmi ziceai sa cedez, ci eu, pentru ca ştiam ca nu pot sa mă mai mint.
Am fost sinceri unul cu celălalt ? Nu. Tu ai fost ... eu nu am zis niciodată ce simt.
Tu eşti demon ? Nu, eu sunt.
Tu ai luptat, dar eu am obosit.
M-ai avertizat !

Dacă v-a plăcut, puteţi sa mă găsiţi si la http://vdstefiii.blogspot.ro/  !
Mulţuuuumesc ! >:D<

13 comentarii:

  1. "imbacsi" + mai multa atentie la ortografie...in rest, succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, salut :) incantata de cunostiinta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dincolo de vise se afla cosmarurile, intre cele 2 lumi, cea a haosului(cosmarurilor) si cea e viselor(cea a paradisului) se afla lumea reala.
    Tine mai mult de cum iti petreci ziua, perioda respectiva, asta iti defineste visele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu inteleg treaba cu noua autoare. Ai cumparat blogul sau cum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu.Daca te uiti la 'Crew' suntem toti autorii blogului. Proprietarul este Flyerboy :)

      Ștergere

Curaj :