07.06.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,



Vara se apropie uşurel aşa.
Şi pentru cei care au cam terminat cu şcoală ( you lucky bastards) e de bine. E de bine opentru că eu eu abia aştept să termin. Am o grămadă de seriale în plan. Am o listă de la domnu` Iogen ( Eugen) cu vreo 20-30 de filme. În apărarea noastră lista e făcută în pauzele de la facultate , nu în timpul cursurilor.
Însă uite că nici n-a început bine sezonul transpiraţiei în şiroaie, că eu aproape am terminat un serial. Nu un sezon, un serial. How I met your mother.
Auzeam atâtea despre el încât am zis, hai că o fac şi pe-asta. Îi dau o şansă. Şi sincer? A meritat din plin. Recunosc, primele 2-3 episoade eram cam " Neah " . Dar să ştiţi că va prinde. E super-captivant. E funny. Au glume bune, glume decente, dar bune ( paradox aşa-i? )

Vi-l recomand cu căldură. Merită. Asta pentru cei care nu l-au văzut încă.

Altceva vreau să vă rog eu. Să-mi lăsaţi în secţiunea de comentarii liste cu seriale sau filme de văzut ! Ce aţi văzut şi credti că merită!

Vă zic danke de pe acum :)

PS : Barney face tot serialul !
PS 2 : A fost super fain la blogmeet .Abia aştept dăţile următoare.

7 comentarii:

  1. Eu una ma uit la The mentalist(In mintea criminalului)...Este destul de interesant felul in care personajul principal gandeste si prinde vinovatii. Nu stiu daca e genul tau, insa mie imi placeee :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti recomand oare Snow White and the Huntsman ? L-am vazut ieri la cinema si merita !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebuie sa incerci sa vizionezi filme in functie de actori, uneori serialele mi se par prea monotone.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma bag acum la Project X, ti-l recomand si tie :)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :