22.07.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
....ca in viata reala sigur nu exista. Cel putin nu pentru mine. 
Si ca sa lamuresc de la bun inceput sa nu existe discutii, nu cred in destin, asta nu inseamna ca nu cred in Dumnezeu. 
Nu au nicio legatura. Stiti vorba aia : " Dumnezeu iti da ,dar nu-ti pune si-n traista ".
Drumul pe care mergi in viata ti-l construiesti cu mana ta.Dupa munca ta. O sa iau un exemplu concret.
Stiu de cineva care la viata lui a fost sef de post in mai multe localitati dar care s-a ratat datorita bauturii. Acum e printre betivanii satului. Vrei sa-mi spui ca asta i-a fost soarta ? Ca asa i-a fost scris ? Prostii.
Nu exista asa ceva. Daca ramanea cu capul pe umeri nu ajungea asa.
Din moment ce tu renunti la niste chestii pentru care probabil ai muncit, doar pentru un viciu pe care de altfel l-ai fi putut avea sub control, pai scuza-ma prietene dar iti meriti existenta asta. Nu poti sa zici ca pur si simplu asa a vrut Dumnezeu. E imposibil ca Dumnezeu sa vrea soarta asta pentru cineva.


Ok. Hai ca lamurit-o si pe-asta cu destinul.

Voi credeti in destin ? Daca da, de ce? Daca nu, de ce ?







13 comentarii:

  1. nu cred in nimic nici destin nici d-zeu ..atat timp cat nu vad cu ochii mei ! NU frate si eu pot spune ca am 3 maini..dar atat timp cat nu vezi tu cu ochii tai nu ai cum sa crezi !deci NU

    RăspundețiȘtergere
  2. Biserica spune că nu există destin,pentru că Dumnezeu ar fi nedrept să ne dea ceva pe care noi nu putem schimba.Nici eu nu cred în destin.Lucrurile le faci tu,nu vin ele de la sine.Nota 10 pt post!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam. Chiar vroiam sa aflu ce parere are Biserica despre destin.
      Mersi de lamurire! :)

      Ștergere
  3. Nici eu nu credeam in destin si spuneam ca viata ti-o faci exact cum vrei tu. Din intamplare am scris si eu ieri un articol despre destin. ..se referea la viata,la boala prin care am trecut.Nici eu nu mai stiu...sa fi fost oare asa destinul meu! Vezi ,tot ce a depins de mine in viata dpv material si profesional le-am dus la capat cu succes...si totusi a intervenit acest destin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred in destin, dar mai cred ca ti-l faci si tu cand iei anumite decizii

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai o surpriză la mine în cutiuţă!!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca drumul in viata depinde doar de tine si de alegerile pe care le faci.Nu suntem programati sa ne traim viata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred in destin, dar doar pe jumatate. pe de o parte, crred ca destinul ti-l faci cu mana ta, dar pe de alta parte, cred ca ne-a fost scris sa cunoastem anumite peroane.... :-??

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca asta e o discutie mult prea filosofica pentru o astfel de zi torida de vara :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine punctat. Ar merge o bere. Sporeste filosofia :))

      Ștergere

Curaj :