08.07.2012

Rezultate slabe. Foarte slabe.
Sunt 2 posibilitati . Ori elevii devin din ce in ce mai putin interesati, ori profesorii nu isi dau silinta cat trebuie.
Tind sa cred ca e fifty-fifty.
E drept, unii au avut si ghinion, poate nu au invatat exact ce trebuie si desi s-au chinuit sa invete au picat. Ei or sa ia, nu asta e problema.
A vazut zilele trecute o scrisoare foarte foarte tare, scrisa de un baiat de clasa a 12-a , care suna cam asa :

"Generaţia rataţilor! Generaţia etnobotanistilor! Generaţia idioţilor! Generaţia facebook! - aşa ne cataloghează mass media şi opinia publică din întreaga ţară în zilele acestea pe toţi care am dat Bacalaureatul - eu le spun doar atât - RUSINE! Ruşine tuturor!
Ruşine pentru că aţi ajuns să daţi vina pe o generaţie crescută de voi, arătată cu degetul acum tot de către voi! Ruşine sistemului care ne-a crescut! Ruşine modelelor care ne sunt promovate de mai bine de 20 de ani încoace! Ruşine nouă, vouă, profesorilor, elevilor, politicienilor, mass-mediei, ROMÂNIEI!

Am ajuns după 20 de ani de şpagă, de modele gen Becali, Tălmăcean şi Bianca Drăguşanu, de învăţământ prost manageriat, de legi prost făcute să profite cei puternici, de facultăţi pe pile şi pe bani din care au ieşit generaţii întregi de dascăli care ne-au educat pe noi, cei idioţi şi fraieri cei care ne aflam acum în aceeaşi oală, indiferent dacă ne-am luat sau nu BAC-ul, am ajuns la o limită!

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/scrisoarea-unui-elev-revoltat-face-furori-pe-internet_854474.html#ixzz202qsMbwk


Pai scuzati-ma oameni buni, mai mari ai tarii, dar baiatul asta are dreptate.
Atata timp cat asa zisii " stiristi" de la pro-tv, promoveaza asa ceva  :


Si pe langa asta ii mai si catalogheaza raspunsul drept "genial". Pai ironie sau nu, dar chestia asta nu prea arata bine. Adica din moment ce tu , ca jurnalist, pui in titlu, are,boldat : " HAI SA-L FACEM CELEBRU" , pai prietene scuza-ma, dar ai o problema. Mare.

Parerea mea e ca mai e mult pana departe. Ne mai trebuie ceva ani sa devenim ce vor cei de la conducere sa devenim. Pana nu se opreste toata goana asta dupa senzational nu o sa facem nimic.

13 comentarii:

  1. Câtă dreptate are acel băiat,chiar am fost impresionată de scrisoarea lui!Foarte bine spus,fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am avut rezultate foarte bine :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu sunt multumita de rezultatele mele iar atat timp cat eu am luat (si cu nota buna) chiar nu-mi mai pasa ce a facut restul tarii.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca rusine trebuie sa le fie celor ce au picat pt ca nu si-au dat silinta sa invete in cei 4 ani iar acum vor note mari si dau vina pe subiect sau pe nu stiu cine, si intr-un fel sunt de acord si cu scrisoarea.
    e aiurea totul la noi in tare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mare cocalar ala din filmulet :)))
    Tipul ala cu povestioara are dreptate mare. 1 la mana.
    2 la mana, eu zic ca cel mai mult e vina elevilor (nu zic toti! ) ca in loc sa invete stau si-si fac planuri cum sa copie sa iau Bac'ul.
    Si ca tot veni vorba de bac, stai sa vezi ce s-a intamplat la mine la liceu la fizica. Le-au dat ceva ce nici macar nu era in program. Asta nu mai e nici vina elevilor si nici a profilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. www.floreape.wordpress.com te astept si la mine baga-ma la favorit ca si eu te-am bagat

    RăspundețiȘtergere
  7. Multi vorbesc fara sa cunoasca, insa sunt de parere ca e jumate-jumate nu e nici o data doar vina cuiva...

    RăspundețiȘtergere
  8. am citit si eu ce a scris pustiul. da, are dreptate.
    cred ca scrisoarea aia ar trebui citita de absolut toata lumea ! sincer

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce cred ? Unii degaba or sa o citeasca!

      Ștergere

Curaj :