31.07.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
 De ce am venit acasa ? Asa de bine era la mare .
As vrea sa fac un mic rezumat al weekendului. Stiu ca poate nu va intereseaza, dar merita sa incerc.

E un fel de jurnal de bord. Ai ai capitan. Arghhh.

Vineri 27-07-2012 . Ora 06:00 am
Nici nu stiu cum am putut sa ma trezesc la ora aia. Am dormit doar 2 ore. Restu` se pare ca nu au dormit deloc. Ma rog, unii din ei. Treaba e ca ma indrepatam spre gara cu viteza unui sifonier ce alearga singur pe strazi.
In tren(uri) mega-caterinca. Am cantat tot drumul. Inclusiv "Eu vara nu dorm". Damn you Connect-r .
In trenul de legatura de la Fetesti , imbulzeala ca la covrigi moca. Se impingeau. Se calcau. Ca oile. Si noi parte din turma. La 9 si putin am fost in Constanta. ( Doamne, daca vreunu care  afost la mare cu mine citeste postarea asta o sa-mi scrie la rime de numa`- Cine stie cunoaste )
Pe la 10 cred ca eram deja (g)cazati . La 2 babe cam frustrate. Una sexual, cealalta pur si simplu. :))

Nici bine n-am ajuns ca pe la 12 deja eram pe plaja. Fetele la bronz, noi baietii in apa cu ochii dupa alte fete care stateau la bronz  ( mua ha ha ) . Valuri mari. Tate multe. Treaba buna.
Pe seara am dat o fuga si prin Satul de vacanta sau cum zic altii Parcul de vacanta. Era la lume....cacalau :))

Hai. Gata pe ziua asta. Maine...partea a 2-a

7 comentarii:

  1. Eu nici nu am fost la mareee si asa de rau imi pare :(. ( haha , am facut o rima ) . Poate poate .. ma voi duce luna asta..

    RăspundețiȘtergere
  2. Să trăieşti ! Ai uitat să spui că seara am pierdut-o pe plajă, cu o sticlă de vodkă, până a răsărit soarele şi că eu si Dee eram îngheţate de frig ! (Ionuţ nu mai simţea frigul). Te puuup :*:))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :