03.07.2012

Posted by Flyerboy | File under :


Nu ştiu ce-o să fac toată vara asta. Aveam ceva planuri în cap dar le-am dat cu piciorul. Am zis înc-o dată : "Nu acum, data viitoare"
 Mă urăsc pentru asta. Mă urăsc pentru că mă las pe tânjeală.
Nu ştiu unde se îndreaptă blogul ăsta.
Nu ştiu unde mă îndrept eu. Nu ştiu exact ce vreau de la viaţă. Nu ştiu ce fac după facultate.

Poate nu-s singurul debusolat, nu ştiu nici asta. Dat ceva ştiu cu siguranţă. Vara asta vreau să-mi aducă răspunsurile. Dacă nu la toate întrebările , măcar la câteva.

Aşa că : " Hai vara. Hai cu răspunsuri". Şi dacă va(c)ra asta nu-mi dă răspunsurile, păi MI LE IAU SINGUR. 

2 comentarii:

  1. Nu dispera, la momentul potrivit o sa stii ce sa faci cu viata ta. Este minunat sa ai un blog, dar nu deveni legat de el, esti liber sa faci ce vrei, pana la urma tu ai creat blogul, nu el pe tine.
    Capul sus, viata este foarte frumoasa daca stii sa te bucuri de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma simt legat de blog. Intr-adevar, a devenit o parte importanta din viata mea, dar dupa cum bine ai zis eu l-am creat pe el.
      A fost o perioada putin mai nasoala, dar o sa trec peste cu bine ! :) Stiu asta.

      Ștergere

Curaj :