16.07.2012

Posted by Flyerboy | File under : ,
Hai sal`tare.
Azi vorbim despre porecle. Pun pariu ca toti ati avut una cand erati mici, sau aveti acum...sau daca nu...sigur veti avea.
Mie mi se zice uneori Clătită. Ba chiar am fost intrebat de un coleg de facultate care mi-a vazut porecla pe facebook : " Auzi ? Da` asta e numele tau adevarat ? Asa te cheama si in buletin ? " ( idiot question)
Cel mai tare e ca unii au porecle previzibile. De exemplu, cei care sunt mai grasi li se zice Grasu`.
Alora blonzi li se zice Blondu` .
Inca o chestie. Mie imi place sa imi poreclesc prietenii. De exemplu, cand am chef ii strig " Gogule " , sau " Duda"

Voi ce porecle aveti/aveati ?






20 de comentarii:

  1. Pe mine mă strigă Creaţa sau Pitik.:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Duda, Gaviota, Tina :-? mai sunt, dar nu imi mai amintesc ...

    RăspundețiȘtergere
  3. pai mi se zice, zuzu, zuzulina, bubico, lavinitchi :d uu multe:-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Eram tuns bros( o tunsoare care a facut furori la vremea ei :)) )

    eram in cantonament iar dupa ce am alergat antrenoru ne-a chemat sa ne vorbeasca niste tampenii care nu prea eram interesant iar atunci el a spus

    "Bai tu ala cap de pula fii atent" ...iar atunci 2 saptamani cat am stat in cantonament porecla mea era cap de pula...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine tati ma porecleste "capra" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt Ciocanitoarea Woody, nu-mi sta gura si mi se zbarleste parul cand ma enervez :))

    RăspundețiȘtergere
  7. haha:D mie mi se spunea, madonna:)) lamaita, tigroaica bengaleza :)) si nu mai stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dudă, Găgăuţă, mai zi tu :)) Astea-s cele mai des folosite. Sau, "cap de dudă seacă", "zăpă"... Prea multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Nu mai zic. Sa le lasam doar pe-astea !

      Ștergere
  9. lilishor , licurici, liliputan :)))

    si nu, nu ma cheama liliana ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cea mai noua: Pepenas :-L .Si mai sunt Blondi(cu toate ca nu mai sunt blonda) sau Aburica,Aburel :))..to be continued ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie mi se spune Lvs :))))) . Bine asta din cauza mea pentru ca prin 2010 cand mi.am facut facebook ( mdea.. ) mi.am pus acest Lvs ca un fel de al doile`a numea ( se voia a veni de la loves atunci ) .. iar acum toti ma stiu de Roxana Lvs.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :