06.07.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,

   Spre ruşinea mea , încă nu am carnet de şofer. De când zic că încep scoala de şoferi, m-am săturat şi eu.
Ideea e că e multă bătaie de cap, ce-i drept sunt şi ceva bănuţi la mijloc care te cam împiedica să faci şcoala şi toate cele.
   Dar am mulţi prieteni şoferi ( ceea ce nu-mi aduce decât bucurie ), şi din ce am văzut mai sunt câţiva care fac şcoală. Deci...e de bine. Dar asta nu înseamnă că nu m-am gândit să fac şcoală.
Mă gândesc serios la asta şi mă gândesc serios să-mi iau şi o maşină. Poate anul ăsta, poate la anul. Nu ştiu.
Oricum, dacă reuşesc să devin şofer ( v-aş recomanda să vă feriţi ) , imediat după asta îmi iau o maşinuţă. Am şi găsit o firma de  inmatriculari auto Bucuresti, aşa că toate-s bune.

Din ce am citit, firma precizată mai sus doreşte să te scape de drumuri de la un ghişeu la altul, timp pierdut,cozi,frustraţi. Aplici pur şi simplu online şi ai rezolvat problema.
Păi nu-i mai bine aşa?
Hai că până acum , la capitolul teorie stau bine. Dar vorba ceea  : " Teoria că teoria, practica ne omoară."
Eu spun că în ziua de azi a a avea maşină şi carnet nu mai e un moft, a devenit o necesitate.
Pana una alta, toate bune!


0 ganduri au prins aripi:

Trimiteți un comentariu

Curaj :