13.07.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , ,

Am inteles ca un grup de hackeri a publicat pe internet nu mai putin de 453.492 conturi yahoo. Parole, date personale...e nasoala treaba. 








Treaba faina e ca putem vedea daca contul nostru a fost atacat de hecarii astia smecheri. 
Intrati aici si verificati daca v-a fost atacat contul. 
Eu pentru orice eventualitate mi-am schimbat parola. Va recomand si voua asta !


PS : Nu sunt numai parole yahoo. Sunt si de msn si g-mail. 
Mare grija oameni buni !

10 comentarii:

  1. Cred ca e o vrajeala ca si treaba cu internetul de luni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e. Ziceau si cei de la Realitatea. E din surse sigure!

      Ștergere
  2. nu le am sparte. :)
    aia cauta d-astea simple, sau ale unor institutii
    nu pe pulica draguca din cucuietii din deal cu id-ul floryn_smekeru_2008...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Asta e clar. Dar nu poti sa stii niciodata :-??

      Ștergere
  3. mai bine schimbau si ei parlamentul ..complet de la cel care comanda pana la aceea persoana care spala pe jos,,,

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine că ne-ai avertizat!Eu nu îl am spart,slavă Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Au dreptate, contu meu nu mai este activ de cateva zile

    RăspundețiȘtergere
  6. Acela este un colector de emailuri cine a verificat adresa acolo o sa primeasca spam la greu

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Un cont nu poate fi spart, se numeste "a afla parola acelui cont".
    2. Nu trebuie nu stiu ce prosti de tooluri online, trebuie schimbata parola si gata.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :