16.08.2012

Posted by Flyerboy |
First of all, la multi ani mai mariilor, marianilor,marioarelor, marinelor. La multi ani si surorii mele 8-|.
Punem si-o piesa pentru ei. Mai pe gustu` meu asa : ( nu are legatura cu sarbatoarea )



Asa. Acum, treaba e urmatoarea. Ascultam azi pe iutub niste pese de pese. Si am dat de aia noua a lu` Spike, care cica e in lumea lui . Si a pus omu` asta un vers in care zice ca  : " Ok , poti sa-ncepi sa ma judeci " . Sincer, m-a cam zgariat pe ureche. Cum adica poti sa incepi sa ma judeci ? Nu are nimeni dreptu` sa ma judece.
Fac ce vreau, si faptele mi le asum. Greselile le platesc. Acum sau mai tarziu. Ca am facut aia sau aia e fix problema mea. Nu am nevoie de nimeni din exterior sa-mi zica ca e rau ceea ce fac.
Poate doar mama are dreptul sa ma judece. Si Dumnezeu. Dar in rest? WTF . Sa-si vada de-ale lor. Fiecare cu p*zda ma-sii cum zice bunicu`.
A. Si inca ceva. Inca un vers care ma zgarie pe urechi :
"  Omul invata din greseli
Dar oare cand greseste-nvata? "

Ha ?? WTF . Unde-i sensu` ? Cat de profunda e asta?   Tre` sa fumez ceva sa inteleg ?
Daca voi ati inteles explicati-mi si mie va rog :D

Atat am avut de zis.

Salutare !

6 comentarii:

  1. In primul rand, multumesc pentru urare . Da! si pe mine ma cheama Maria (Ana liniuta Maria) iar tu, ca un nesimtit care a uitat de prieteni, nu ai zis nimic in mod special de mine:-< sa-ti fie rusine!!! RUSINE!! HUA!!

    Cat despre restul postarii, sunt total de acord cu tine. Spike e un idiot care face versuri complet de idioate pentru "fanii"lui la fel de idioti ;;) Simplu. Nu? Nu e nevoie sa fumezi nimic pentru a intelege asta. E logic, bre!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani ptr sora ta,multa sanatate si noroc! Asa ar fi normal ca omul sa invete din greseli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vorba de a invata din greseli. E vorba de logica versului.

      Ștergere
    2. jur ca si eu m-am gandit la chestia asta, chiar nu am reusit sa vad ce e atat de tare la citatul asta, unde e semnificatia profunda? am ajuns la concluzia ca e un citat cu o idee simplista dar ambalat astfel incat sa para inteligent, satisfacand "setea de profunzime" a unor minti mici

      Ștergere
    3. Fix la tinta ai zis.
      Nu are nicio noima. E doar un vers comercial. Care da bine.

      Ștergere
  3. În primul rând mulţumim de urare!:)
    La mulţi ani surorii tale!:*

    RăspundețiȘtergere

Curaj :