12.08.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Dragi cititori( de blog plicticos si lenes),


    Subsemnatul Eu a.k.a Flyerboy (imi puteti spune si Clatita), declar pe proprie raspundere pierderea chefului de scris pe blog, de facut o postare muzicala, sau de orice fel. 
     Mentionez ca pierderea chefului se bazeaza in principal pe lenea nesimtita care ma bantuie cam de....intotderauna.  
    Astept cu mare drag solutii, idei, critici, injuraturi, orice ma poate face sa-mi recuperez cheful de scris. 

Va multumesc ! 

35 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si cum faci sa scapi ? :-s

      Ștergere
    2. sincer,eu nu am scapat de sentoment,am incetat sa scriu pentru ca nu doar ca nu mai aveam idei dar si pentru ca ma pliktisisem si acum am revenit din nou pentru ca nu am putut sta prea mult departe:)

      Ștergere
    3. Revine si la mine cheful. Doar ca nu stiu cand. Am cateva povesti bune de vara astam], dar mi-e lene sa le scriu :">

      Ștergere
    4. te cred:*nu dispera scrie cand simti nevoia nu pentru ca trebuie

      Ștergere
    5. Pai cam asta si fac. De-asta e un blog personal. Sa scrii cand vrea basca ta :))

      Ștergere
  2. Draga Domnule Clatita, ma intreb unde este Nutella ?!
    Am acelasi feeling .

    Ps: Cheful de scris probabil ca o sa revina pe parcurs .
    O seara placuta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nutella este pe rafturile magazinelor. Domnul Clatita nu are monetarul disponibil sa isi cumpere una :)))

      PS : Sa speram ca revine curand
      La fel si tie :*

      Ștergere
  3. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    Nu plecaaaaaaaaa :(((

    Mi se mai intampla si mie, nu-ti fa griji, tuturor ni se intampla :(
    Dar o sa revina cheful, iti garantez! :D
    Asa ca, domnule Clatita, daca nu te straduiesti sa vii cu ceva repede, iti promit sa te mananc! :))
    Asa ca grabeste-te! :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pleaca nimeni nicaieri. Doar ca sunt prea lenes :)))

      Ștergere
  4. Cred..ca e de la vara ..si mirosul de vacanta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma' frieeend, cum sa iei fix tu o pauza? Realizezi ca dupa un timp o sa iti revina iar cheful, dar poate iti vei pierde din cititori... nu vei mai fii asa de urmarit bla bla. Asa ca, treci la treaba! Daca ti-ai facut un blog tre' sa-l mai si ingrijesti, right?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Iti dai seama ca o sa incep sa scriu de-acum incolo. :D Doar ca mi-e prea lene :">

      Ștergere
  6. stiu cum e ..stiu cum e sa consumi oxigenu degeaba si sa iti fie lene sa respir..asa ca iti dau o solutie simpla si usoara..citeste o carte=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit :D
      Si-acu` citesc una. Doar ca ma tot buseste lenea :))

      Ștergere
  7. simuleaza o cadere..mai dura poate ia rosu =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Incearca sa iti valorifici cat mai mult munca, poate ca asta iti lipseste, motivarea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te înţeleg perfect!:))
    Sfatul meu este să aştepţi să-ţi vină insipraţia..altă scăpare nu ai.

    RăspundețiȘtergere
  10. am citit ceva de nuttela pe aici?:-w
    lasa tu scrisu acuma vreau nettela :-w x(
    :))


    o sa iti revii tu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nu stiu ce v-apuca asa pe unii sa nu mai scrieti pe blog din.. lene/ lipsa de inspiratie si alte bullshituri. Am blogul de mai bine de trei ani si nu mi s-a intamplat niciodata :-??

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu am sa te critic! Cred ca esti intr-o pana de idei...se mai intampla!

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ia un vin,ia un pachet de tigari..si pune mana si scrie,atunci cand esti beat sigur vei avea o inspiratie,pe sistem:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba Clatita:-w tu ia si scrie aici ca nu degeaba ti-am daruit domeniul asta :-w sau ai uitat de unde ai plecat? :))))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :