04.08.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Ce sa va zic fratilor despre Jessie ? Ca e geniala? Stiti deja. Ca are o voce absolut magnifica live ? Presupun ca stiti.
Ca stie sa faca un super super show. Si asta e ceva stiut.
Ce am constatat insa e ca Jessie traieste muzica foarte mult, canta cu o pasiune iesita din comun. Din ce am observat eu de-a lungul vremii, de cand o tot urmaresc, muzica e totul pentru ea.
Si se vede asta si in stilul ei. Un stil total degajat. Pe scena e o actrita extraordinara. Isi intra atat de bine in starea melodiei , cum putini o fac.
Pentru Jessie am de zis doar atat : RESPECT.


Ziua 3


Ziua 3 a inceput ca si zilele 1 si 2, cu iluzia ca ajungem la 09:00 - 09:30 maxim pe plaja. In conditiile in care in fiecare dimineata ajungeam la 7 acasa. Sunteti si voi constienti ca eu nu ma iau dupa nea` conectoru. Eu vara dorm nene.

Oricum, ideea e ca in ziua 3 deja ni se luase de plaja, de apa. Dar am zis sa intram si azi. Sa ne scaldam oole in apa asta curata ca mlastina din Shrek.
 Ca sa va povestesc asta trebuie sa ma intorc putin in timp. Noi ( gasca noastra) avem glume destul de scarboase ( foarte). Pe noi ne amuza, restu` nu mai conteaza. :D
Ideea e ca, eu cu Jony, ne facusem un scenariu. Ce-ar fi daca am gasi un rahatel, un motat in apa. Sau mai rau, sa fie al nostru. :|
Ok. Stiu. E creepy, aiurea si cum vreti voi, dar ....
Never mind.
Revenim pe plaja. Gagici multie, fete frumoase in apa, melci , scoici, raci,craci. Tot tacamu` . Dar ce sa vezi printre valurile marii ? ?
Da. Ati ghicit. Era el. Cacatelul. Prietenasul. Motatul. Plutea nestingherit. Nu stiu daca era rahat turcesc ( adica de pe plaja de la turci) sau bulgaresc, sau romanesc. Cert e ca era acolo. Si plutea.

Frate, Totusi. Noi ne-am rezumat la discutie. Cineva a pus-o si in practica. iacs.

Sa trecem peste partea de cacat a discutiei.

Deci plaja in ziua 3 s-a incheiat cu o sedere prelungita la terasa, pepsi twist, berica, mititei. Frumos. Lejereanu .

Seara am vrut sa mergem in club, la bumtzi bumtzi, dar eram mult prea obositi si ne-am rezumat la a o arde aiurea pe/pe langa plaja.

Ziua 4. 

Se anunta furtunoasa.Si nu pentru ca asa spusese nea Busu` . Deja din ziua 3 tanti frustrata sexual le facea plecarea alor mei ca brazii. " La ora 12 sa aveti bagajele facute  " ( Si-a luat o gramada de dumnezei, si cred ca a mers la Altex pentru inca vreo 2 frigidere  )
Si uite-asa se incheie aventura noastra aventuroasa la mare ( distanta de casa ) . In trenul de 12 , spre Fetest......nu. Nu mai zic. Iar mi-o iau. :D

La ora 4 fara 25 eram in frumosul si pitorescul ( apelativ pentru plictisitorul) loc unde noi ii spunem acasa.
Plictisitor ne-plictisitor, e al nostru.

Di end.


sursa foto : www.urban.ro

Aveti aici si Mare. Ziua 1 si Mare. Ziua 2


9 comentarii:

  1. Citeam mesajele de la tine azi... si am realizat ce mult imi lipsesti! :|
    Mi-e dor de povestile interminabile si de mesajele de buna dimineata si noapte buna... :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu imi lipsesti mult . Sper ca ramane valabila vizita la Bucuresti :o3.

      Ștergere
  2. Ai trecut prea repede prin tot. Dislike !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi permit sa intru prea mult in detalii :))
      Ce? Vrei sa zic cu m-ai terorizat cu melodia ta? :-w

      Ștergere
  3. 2 zile in una ...e ceva frate tu sfidezi timpul =)) sau erau 2 zile intr-o postare:-?...hmm:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2 zile intr-o postare frate. Oricum in ziua 4 nu am facut mai nimic :D

      Ștergere
  4. Eu sunt fan Jessie J ...o ador :x Are o voce minunata :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte taare. Se pare ca tu chiar te ditstrezi!
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :