30.08.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,


Ce ramane in urma verii asteia  ?

Pai ca de obicei, multe zambete, multe seri pierdute, multe partide de rummy, un pachet de pe care aproape s-au sters culorile. Astea inseamna multe. Poate suna a rutina. E rutina. Asta am facut si vara trecuta. Si stiti ce ? Asta o sa facem multe veri de-acum incolo. Pentru ca iubim rutina asta. Asa ne distram noi. Nici nu stiti voi la ce discutii filosofice putem ajunge cu un rummy si o sticla ( 2,3) de bere.

Desi nu ne-am plimbat prea mult ( fuseram decat la mare) a fost o vara destul de plina. Nu stiu daca am stat in casa 10 seri toata vara asta. Probabil doar atunci cand a plouat sau cand am fost plecati unii din noi.
Postarea asta e la plural pentru ca e pentru ei. Pentru ai mei ca bradu` cu mucu-n piept !
Nu-i numesc . Se stiu ei prea bine !

Treaba frumoasa e ca postarea asta e doar o introducere la ce va urma. Am de gand sa fac un mic jurnal de vacanta. Cu toate traznaile. ( Cu toate care pot fi spuse )

Oricum, cam atat pentru moment.

Voi ce ati facut vara asta ?  V-ati luat dupa conectoru ala si nu ati dormit ? Eu am dormit de am rupt !


Salutari !

17 comentarii:

  1. "Pentru ai ei ca bradu` cu mucu-n piept !" :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. De-abia astept 'jurnalul' de vacanta:). Nici vara mea nu a fost prea interesanta...am fost la inceput intr-o excursie si apoi tabara, iar dupa aceea doar iesiri prin centru, balaceala etc etc.
    Cel mai frumos e sa stii ca ai prietenii alaturi, right?:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. catti-as gura ta daca vzi cat dorm...daca dormitu ar fii sport olimpic....luam aurul lejer...

    RăspundețiȘtergere
  4. un om cu prieteni e un om bogat. stiu eu de ce zic asta, bucura-te de ei!

    eu am dormit muuult :D si inca mai dorm. ia tu taci,acolo si nu-mi strica mie vacanta ca la mine nu a venit nici un sfarsit de vara:-W

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai hai ca se cam apropie :-w
      Ce sa mai. Mai e o saptamana si ceva si incepe scoala.
      Bine...unii mai au vacanta. Pana pe 1 oct :-"

      Ștergere
  5. Eu unul m-am distrat maxim vara asta ! :)) Si am avut parte si de multe noutati :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Amintiri frumoase.
      De povestit nepotilor , cum se zice prin batrani !

      Ștergere
  7. eu mi-am incheiat vara cu o zi la piscina :))

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Ma bucur ca ai schimbat tema blogului, stii ca eu numai la ore dastea intru pe blog si nu vad prea bine.
    2. Deeeeeeeeeeeeeeeeeci, "Jurnal de vacanta" zici, huh? Ma ofer voluntar sa te ajut cu el si da-mi voie sa iti spun ca cele mai penibile intamplari aici vor ajunge!:D
    3. Am sters filmarile cu mine de la mare ( uita-te iar la 2 si vei intelege).
    4. La naiba cu somnul asta! Pana nu ma duc iar la peste si prin un somn, n-am somn ! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh shit. Punctu 2 si 3 :-w. De ceeeeee ??

      Ștergere
    2. 2. Share is fun!
      3. Alex mi-a spus ca asa e mai bine. :))))

      Ștergere

Curaj :