02.08.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , , , , ,
Mare. Ziua 1




Seara de vineri - dimineata de sambata - dracu` stie. Oricum nu mai stiam prea multe


Api dupa ce am dat noi o raita prin Satu` de vacation, dupa ce ne-am rupt cururile in toate cotomediile, dupa ce ne-am busit in masinile alea nemernice, dupa ce ne-am umplut de shaorma ( eu am umplut si masa de shaorma :"> ) , am plecat spre apartamentele prezidentiale sa ne hodinim putintel pentru ca mai apoi sa mergem sa dantuim pe bumtzi bumtzi.

Numa` ca ni s-au schimbat oleaca planurile. Unii din noi erau cam obositi, cam somnoribili si s-au decis sa stea acasa.  Adica, ma rog, erau cam indecisi.
Una peste alta nu am mai ajuns in club. Se facuse ora 2 dimineata si noi nu ne hotarasem ce sa facem. Am preluat fraiele discutiei ( ce smecher a sunat asta) si am zis " Haidam pe plaja" . Sa o ardem ca boschetarii. Luam ceva de baut, caterinca, racoare. Numa` bine. Zis si facuuut. Sunam restu` lumii. "Ai mei haidam pe plaja, unde-i cald si bine, si frumos, si apa multa si soare ( luna ). Bronzu de noapte prinde numa` decat.
Cum ne-cum ne-am strans cativa. Din  insi am mers numai 5.  Opriram la un non-stop la care fetele ziceau ca e inchis :)) ( asa da paradox ) si ce sa luam nooi.
Cum suntem mari fani a tot ce tine de Rusia. ( inclusiv rusoaicele) Ne-am dat pe Stalinskaya. Si-un suc sa nu bata la ochi. Sucul cred ca am ajuns cu el acasa intreg.

Ora 03:30 - 03:45 - Nimeni nu mai stia. Oricum eram in apa


Noi radeam. Vodka se ducea. Se ducea cam repede. Cert e ca venise si momentul rasaritului. Jony al meu era cam veselache el  asa. Atat de veselache ca se apuca sa le faca pe tipele de pe plaja urate. De unu a ras ca e impotent. Sa nu mai zic de nenea din taxi ( care conducea cu peste 100 km/h in plin oras) pe care l-a poreclit Schumaher si cu care a vrut sa faca si o poza. Una peste alta, noapte nebuna.  :)).

Revin maine cu ziua 3 si cu cronica concertului lui Jessie. :D




20 de comentarii:

  1. pai foarte bine..sa manance si masa shaorma nu doar tu =)) ...alcoolul a ajuns pentru tine ..cum e apa de fantana pentru oamenii de la tara:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici chiar asa. Dar e destul de prezent in viata mea :))

      Ștergere
  2. Neaţaaa( seară) Flyerboyy!!
    Se pare ca te distrezi!! Fără mineeeeeee:((
    Vreau la mare:( mai am un pic şi plâng dacă nu ajung cât mai curând.
    Să bei tu vodkă şi pentru mine, să te scalzi în gârla aia frumoasă şi mare( adică-n mare) şi să mănânci şaorma( că eu nu pot...silueta:( )
    Abia aştept ziua a 3a:d

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaa, şi ador stilul în care ai scris:))
    Mi-a furat un zâmbet, şi cam greu reuşeşte asta cineva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu poate decat sa ma bucure >:D<

      PS : Cred ca mai am ceva vodka pe acasa :-"

      Ștergere
  4. Defapt sucul l-am băut eu :)) Trebuia să pui şi poze din seara aia =)) Mă superi că povesteşti totul în mare, prea în mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-aia se numeste Mare.Povestesc in mare. Nu vreau sa-si schimbe lumea parerea despre noi :))

      Ștergere
    2. Gabi, cum spunea si Alina, pe unii ii deranjeaza treaba asta.. cu povestitul in mare sau pe blog sau ma rog.. :)) Nu spun ca sunt unul dintre ei.. Ideea e ca prietenilor le spui totul in fata.. Pentru ca altfel ajungi sa te-ntrebi de ce s-au schimbat prietenii tai.. Nu stiu de ce m-am bagat, probabil pentru ca am auzit de multe ori asta..

      Ștergere
    3. Man, nu sunt sigur ca ai inteles ce-a vrut Alina sa zica. Ea zice ca trebuia sa povestesc in detaliu. Nu am dat nume, nu am pus linkuri catre voi pe facebook.
      Nu stiu ce te-a deranjat.
      Si cred ca discutia devine prea filosofica pentru o postare care sa fim sinceri, nu e mare chestie.
      In fine.

      Ștergere
    4. Man, nu vad nimic filozofic in discutia asta.. :)) Pe mine nu ma deranjeaza nimic, eu sunt doar.. vocea poporului.. :))) Cand o sa ma deranjeze ceva la vreun prieten de-al meu, o sa i-o spun face-to-face.. Si da, voiam sa zic "in detaliu" :)) :">

      Ștergere
    5. Chestia e ca ai mutat discutia la o alta postare. Adica, in postarea asta nu vad nimic in neregula. Si m-a derutat.

      Cat despre treaba cu vocea poporului. Ai grija . Dan Diaconescu e pe faza. :))

      Ștergere
    6. Eu cred ca tu lucrezi pentru Senzationescu.. :))

      Ștergere
    7. :)) Ce sa zic. M-ai prins. Eu sunt ala ce pune intrebarile de pe banda aia de jos .
      De exemplu : Pe cine ati alege presedinte? "
      Dan Diaconescu - 123 %
      Becali - - 13 %
      Basescu - - 100 %

      Ștergere
    8. :))) Trebuie sa-i fac un demotival lu' Senzationescu: "Percentage - you doing it wrong" :)))

      Ștergere
    9. :))) Ar avea o colectie daca ai incepe sa faci.

      Ștergere
  5. Ah, chiar ca-i bine la mare. Eu sunt in Roma momentan, (de vreo luna jumate) iar norocul meu e ca am marea super-aproape si pot merge cand vreau. Maine chiar am in plan o mega-intalnire super romantica cu mare si sunt foarte nerabdatoare 8->
    Oricum, ma bucur ca te distrezi si ca ai parte de o vacanta frumoasa.
    Poate mai vorbim pe mess cand poti (ca nu prea te vad online, si chiar daca ti-am lasat off-uri, nu mi-ai raspuns, deci presupun ca numa de mess nu ai timp cat ai parte de distractie)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :