27.08.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Bai fratilor, blogu asta a implinit 2 ani si putin. Prima postare dateaza de pe 16 iulie. Dar nu vreau sa tin o evidenta exacta. Ideea e ca a depasit pragu de 2 ani. Uraa uraa. Bla bla bla.
Dpdv al cifrelor pe care desi nu pun  pret prea mare, au o oarecare semnificatie, treaba sta in felu` urmator :
  • 557 de postari
  • 100.000 de vizualizari de pagina.
Va multumesc frumos !

Ideea insa e alta !

In astia 2 ani , cu ajutorul blogului astuia eu am adunat in preajma mea ( fie si virtual) o gramada de oameni extraordinari.
Nu zic ca am dat numai de oameni buni si calzi. Am dat si de dobitoci. N-ai ce face. Sunt peste tot.
Dar nici nu mi-i mai amintesc. Nu vreau sa mi-i amintesc.
Asa ca eu vreau sa va multumesc . Le multumesc celor care m-au citit. Celor care ma citesc . Danke son my friends.


Inchei cu o runda furtunoasa de aplauze pentru voi. Toti cei care ma cititi !

13 comentarii:

  1. La multi ani atat tie cat si blogului tau. Sper sa fiu printre prietenii tai! Multe posturi de acum inainte!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta esti printre ei !
      Multam de urari. La fel si tie !

      Ștergere
  2. La multi aniiii!! >:D<>:D<
    Ma bucur ca ma aflu printre oamenii pe care i-ai cunoscut prin intermediul blogului :o3
    Esti un prieten incredibil si eu iti multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ne vedem cat mai des. Esti o persoana deosebita >:D<

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani sau mai bine zis la cat mai multe postari dece nu sutinatori:)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :