03.08.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
...sa nu se vada starea de tranzitie


Inca o leapsa pe ziua de azi. Am de onorat vreo 2 lepse de la maestru` Emil
Prima e cu ochelari de soare



1. Porti ochelari de soare?
  Cateodata. 
2. In ce situatii consideri ca ochelarii de soare sunt absolut necesari?- pe plaja , cum bine zicea si Emil;
- in cazu` in care ai beut prea mult ; 
- la condus(desi nu-s sofer)
- noaptea. Am vazut ca se poarta. E vreo moda sau ceva ? 
3. De ce crezi ca lumea are o parere proasta despre ochelarii de soare?
Are ? Eu nu prea stiu lume care are pareri proaste despre ochelarii de soare. Ii vad pe multi. 
4. Ce parere ai despre cei ce urasc ochelarii de soare?
Gusturile nu se discuta pretenas . :-?? 
Fiecare o arde cum vrea!
5. O intrebare de la mine. Hmmm. Ce model de ochelari va plac ? 
Hai si cu o piesa pe tema asta : 

Leapsa merge la urmatorii : 


11 comentarii:

  1. COCALARIIIIIIIIIIIIIIII IN TRAFIC HUUUUUUUUUUAAAAAAAA..mai bine imi dadeai una cu niste chiloti =)) ...o astept si pe a2-a si fac doar 1 din ele :)) ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mor de nu-ti fac o leapsa cu chiloti. :))

      Ștergere
    2. :|.....si eu care credeam ca generatia care vine acum este foarte "inteligenta" dar tu ma lasi rece=))

      Ștergere
    3. Berea cavou. Rece ca mortu =))

      Ștergere
    4. ...o stiam si eu pe asta..dar nu mai stiu de unde =))

      Ștergere
  2. http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html
    Aici e leapşa.Mulţam fain:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu mi-ai mai dat lepse.Ai uitat de mine, huh ?!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :