29.09.2012

Na` ca sunt in ultimul weekend de vacanta. De luni trecem la treaba. Si anul asta o sa fie treaba serioasa. Ca e ultimul an.
D`apai sa-mi trag palme daca stiu cand au trecut 2 ani de facultate. Anu` trecut ma simteam oarecum entuziasmat. Anu` asta...pauza. Parca mi-as fi dorit sa nu se termine vacanta.
Dar asta e, odata si-odata trebuia sa inceapa.
Vara asta s-au produs ceva modificari , si aici ma refer la modul meu de gandire, ma rog, e mai complicata treaba. O sa explic intr-o postare viitoare. Sper ca schimbarile astea sa fie de bun augur.

Vorbeam cu prietenii despre facultati. Cum majoritatea din ei sunt mai mititei si inca sunt la liceu, imi cer pareri, sfaturi despre facultati.
Treaba asta cu facultatile e cu dus si intors. Daca ai ceva noroc si iti merge mintisoara iti gasesti ceva de munca. Si cand zic sa iti mearga mintea chiar NU ma refer la a avea pile. Eu am observat o chestie pe care o sa o pun in aplicare cat de curand. Frate, nu mai e de ajuns facultatea. Trebuie sa stii sa faci cat mai multe lucruri. Sa faci cursuri, sunt o gramada gratuite. Sa faci voluntariat. Nu stiu...orice. Sa nu stie omu` ala la interviu din ce sa aleaga.
Din nou , nu vorbim de interviurile piloase. Vorbim de alea pe bune.

Asa ca odata cu inceputul de an universitar, eu va urez numai succesuri. S-auzim de bine.

Salutari !

2 comentarii:

  1. La tine e ultimul si la mine e primul. Succes si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in continuare! Anii petrecuti in facultate sunt cei mai frumosi.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :