05.09.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Stiu ca v-am promis un jurnal de vacanta. O sa vina. Lucrez la el ( in minte).
Dar pana la jurnalul ala, tre` sa va povestesc o faza de vara trecuta . O faza in care eu am fost implicat. Pana la gat.

Ok. Eram la un prieten foarte bun acasa. Jucam un remy. Era mai spre septembrie asa. Destul de frigut, dar stateam afara. Mancam struguri.Mai niste branza de foame. Toate bune.
Ma duc si eu ca omul sa beau apa. ( Nu va spun ce  a urmat dupa ce am ajuns acasa :  branza+struguri+apa+ceva bere = o minunatie)
Si cum ma duc eu spre pompa de apa linistit, dintr-o data mi-a aparut ditamai gaura sub picioare. Bine, ea era acolo, numai ca fiind intuneric nu am vazut-o. ( era un camin d-ala mic de apa, la vreun metru  si ceva  adancime  ) . Si sa ma vedeti pe mine, cum strigam la al meu Florinel, dupa ce am tras o portie buna de ras. Eu strigam, el nu stia de unde strig. Se apropie si il bufneste un ras d-ala nesimtit :))
Cica mi se vedea doar capul de sus de unde era el :)))
M-am ales si cu ceva julituri. Nu ca vara asta , dar pe-aproape.

Concluzia :Nu combinati branza cu struguri si cu apa. E treaba nasoala la buda !

Revenim si cu juliturile de vara asta. Poate data viitoare.

Salutari !

11 comentarii:

  1. Mi-a placut intamplarea ta. Dar stai sa-ti spun eu ceva: in fata blogului meu era un canal descoperit. Pe scara mea statea directorul de la IGO,si uite tocmai el a cazut in acel canal care de fapt erau gestionate de el. Te rog sa ma crezi si eu am ras,dar apoi m-am grabit sa-i dau o mana de ajutor. De la acesta intamplare in oras nu mai exista nimic despoerit.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu in fiecare vara ma julesc, mai ales pe picioare.
    vara trecuta am cazut din copac si vara asta mi-a cazut un lemn ascutit peste picior:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super :))
      Ne asemanam din punctu` asta de vedere

      Ștergere
  3. am o cunostiinta care a cazut in canal in centrul orasului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Taree. Sau nu. Depinde de ce parte a canalului esti !

      Ștergere
  4. Baaaai si eu de ce nu stiam? :)) Iti amintesti, la Florinel, sambata seara, eu, tu, Laura si surprinzator, Florinel, branza, rosii, compot si struguri? :>

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca m-ar fi apcuat si pe mine rasul daca te-as fi vazut :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :