03.09.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Si iar e luni :-L



Bai fratilor, stiti ca eu nu prea`s mare fan al lepselor. Dar asta mi-a placut . Are intrebari bune.
E preluata de la Alina

Hai sa vedem ce iese.

1. Te consideri o persoană bună? De ce?
    Incerc. Din rasputeri. Dar nu toti merita. De ce? Pai pentru ca....asa sunt eu.

2. Ce îţi place cel mai mult la cel mai bun prieten?
La care din ei ? Pai daca ar fi sa ii pun pe toti in aceeasi oala, si sa ma gandesc la toti ca la unul principala lor calitate e simtul umorului. ( si narcisismul excesiv :))) , nu m-am putut abtine :"> )

3. De ce scrii pe un blog? ( Înţeleg, îţi place să scrii, dar de ce?)
Deci e clar ca imi place. Daca nu imi placea, in 2 ani nu mai aveam nici urma de http. Hmm...sa vedem. Asta e un fel de intrebare de-aia existentiala, doar ca pentru bloggeri asa. Pai scriu pe blog pentru ca aici ma descarc. Aici scriu ce ma deranjeaza, aici scriu ce imi place .A devenit parte din mine.

4. La cine apelezi când ai nevoie de ajutor?
Depinde. Daca mi s-a bulit laptopul, doar n-o sa apelez la mama. Il sun pe Jony :))
Acum serios vorbind...nu stiu. Sunt cateva persoane pe care stiu ca ma pot baza.

5. Ce persoană te inspiră în viaţă?
Sunt multe. Foarte multe. Sa dau un exemplu mai recent, tipul de la jocurile olimpice, cel care desi avea picioarele amputate a participat la 400 m viteza. Pai asta e hrana pentru suflet. Respect inca o data.

6. Dacă ai putea schimba lumea, ce ai face?
Pfoa. Nu stiu. Probabil as incerca sa fac oamenii sa fie mult mai sinceri. Si cu ei insisi si cu ceilalti.

7. Judeci după aparenţe?
Aveam tendinta. Acum e treaba buna.

8. Eşti ambiţios/-oasă ? Când începi să faci ceva, duci treaba pană la sfârşit?
Cam da. De ambitios sunt ambitios. Doar ca ma mai bate lenea uneori. Dar daca e vorba de o treaba serioasa, nu renunt.

9. Cum este viaţa ta în afara unor 4 pereţi?
Plina de peripetii si de aventuri. Sunt mai ceva decat Indiana Jones.

10. Crezi în Dumnezeu? Dar în horoscop? (Dacă răspunsul tău este afirmativ la amândouă întrebările-> Cum este posibil să existe Dumnezeu şi să fie adevărat horoscopul? Se bat cap în cap.)
Cred in Dumnezeu. Horoscopul mi se pare o prostie.
Adica, partea cu ghicitul horoscopului. Partea cu zodiile, ori nea` si tanti astrologii astia ne mint extrem de bine, ori au nimerit al naibii de bine unele calitati/defecte ale zodiilor.

11. Care sunt carte, filmul şi serialul preferate?
Cartea - Trei intr-o barca

Filmul(pot sa zic 3?) - Forrest Gump
                                - The silence of the lambs
                                - Godfather

Serialul - House MD


Tre` sa nominalizez ? Da mi-i lene ma. Stiti ce ? O preia cine vrea si are chef de ea. Si gata ! Ha !

Salutari !


15 comentarii:

  1. Chiar ca-s interesante intrebarile astea :). Ai vazut House MD? =p~ Trebuie sa-l incep si eu!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. :)) Punct ochit punct lovit ha? :>

      Ștergere
    2. Nu stiu la ce te referi,nu ma simt:))

      Ștergere
    3. A zis cineva ceva de simtit ? >:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Si eu ce-am zis? Am scris gresit sau ce ? :-?

      Ștergere
    2. A accentuat Trei intr-o barca :)) Gen, e tare cartea. Bai duda

      Ștergere
    3. Nu-i place .Stiu eu ce stiu :-L

      Ștergere
    4. Imi place inceputul, restul ma plictiseste momentan :))

      Ștergere
  4. lol ...asa raspunsuri ma ?ar trebui sa te faci presedinte =))si sa te duci la A3 sau la Realitatea TV

    RăspundețiȘtergere

Curaj :