22.09.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,
Haide ca am scris si eu vara asta pe blog de m-a durut la basca. Ce sa-i faci. Sunt acasa, nu aveti de ce sa ma condamnati. Am avut ce face vara asta.
Daca era o vara plictisitoare mai ziceam. Dar a fost plina de nebunii.

Azi iar m-am `niervat. Tot de feisbuc e vorba. Si nu despre reteaua in sine. E despre cei ce o folosesc. IN EXCES.
Unii nu cunosc sensul acestui cuvant

EXCÉS, excese, s.n. 1. Exagerare, abuz; p. ext. lipsă de cumpătare, de măsură. ♢ Expr. Exces de zel = zel exagerat. 2. (În unele state) Act de violență, săvârșit de unul dintre soți față de celălalt, de natură a constitui motiv de divorț. – Din fr. excès, lat. excessus.

Acum poate le e clar.


Sa va zic si de ce. Sa luam un exemplu fictiv ( sau nu) . Un cuplu de porumbaci iubareti se cearta care in ce sertar sa isi puna chilotii si se despart. In secunda 2 ambii sunt la PC/laptop/tableta/aifon/etc si isi schimba statusu`.
Peste 10 minute se decid unde sa puna chilotii si se impaca. In secunda 2 ambii sunt la PC/laptop/tableta/aifon/etc si isi schimba statusu`.

Fratilor, nu prea ne intereseaza.
Si-acum o sa vina unii sa zica, pai da, dar de ce ii ai la prieteni. Pai unii sunt prieteni si imi pasa de ei, dar nu inseamna ca tre sa stie tot  online-u cand te desparti, cand te impaci .Am un exemplu foarte bun de cuplu ( n-o sa le dau numele) care , frate, desi se cearta destul de des, nu si-au schimbat nici macar odata statusul. Respect.

Doar ca altii nu prea au , cum sa zic eu.....o limita in a-si pune viata in online.

In fine. Ma bag si eu ca supozitorul. E viata lor. Faca ce-or vrea !

Salutari !


12 comentarii:

  1. unii traiesc..pentru a intra pe FeseBuci :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau unii intra pe FeseBuci pentru a trai 8-|

      Ștergere
  2. Si de ce te-ai enervat tu pt asa oameni?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca imi umplu wall-ul de prostii de-astea. Si plus ca mi se pare aiurea sa tot faca asta.
      Am eu un fix cu chestiile aiurea. :D

      Ștergere
    2. Tu concentreaza-te pe ce faci tu, lasa-i pe ei ;)

      Ștergere
    3. Incerc cat de mult pot. Dar mai am si eu momentele mele ! :D

      Ștergere
  3. Mda .. e mult mai simplu sa nu pui nimic , dar de , trebuie sa stie toata lumea cum e viata ta ! :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Man, stii cum e. Parerile-s impartite. Am citit si ce a scris Laura despre Facebook. Si sincer? N-am nimic de zis. E parerea ei.
      Fiecare cu piticii lui . :D

      Ștergere
    2. Tot ce vreau sa spun este sa le spui in fata treburile astea.. :|

      Ștergere
    3. Eu imi amintesc ca am discutat in vara de chestiile astea, cu statul pe facebook, cu toate astea , mai in gluma mai in serios despre treburile astea. In fine.
      Daca v-a deranjat, va cer scuze.


      Ștergere

Curaj :