16.09.2012

Posted by Flyerboy |
..incepe scoalaaaa ( >:) mwa ha haa  )
Desigur, studentii mai avem de stat acasa. Treaba e ca, daca incepe scoala gata si cu iesirile pe afara. Poate doar in weekend ( daca e cald).
Oricum, colac peste pupaza, vara asta a fost buna. Plina de peripetii.
O vara cu de toate.

Maine dam o fuga prin liceu sa vedem care mai e treb`soara si apoi ramanem la o bauta mica.

Voi ? Cum sunteti ? Ce mai faceti ? 

PS : Scuzati lipsa de activitate, dar nu prea am dat pe acasa zilele astea !

Salutari !


PS 2 : Si-o poza care sa va faca seara mai buna!


12 comentarii:

  1. Da , asa facem toti. Pe la liceu sa mai vedem lumea :)) si apoi zburam intr-un pub .

    Offf , o sa.mi lipseasca timpul liber :( .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam da. :">
      Sincer. Si mie. Dar, asta e...ne adaptam !

      Ștergere
  2. La mine de maine incepe cosmarul vietii mele :d
    poza e foarte faina dar din pacate eu am o memorie foarte buna x_x

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma duc maine la deschiderea noului an scolar la liceu desi am terminat liceul anul acesta. Dar ma duc ...sa ma intalnesc cu profesorii mei preferati , bineee...defapt profesoarele mele preferate :D dar nu asta conteaza :) si sa-mi revad colegii de liceu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tot asa si noi . Mergem in fiecare an. A devenit o traditie asa !

      Ștergere
  4. In general scoala in sine inseamna obligati, depinde de tine cat de multe obligati ai sau cat de insuportabile sunt chiar daca toti avem acealeasi obligati...

    RăspundețiȘtergere
  5. au iesit gainusele..din 6-12 :> fardate fuste mini pe minus 5000 de grade colanti bunaciuni ..tate cur tot ce vrei dar sunt deoseama cu pedeapsa :>... mai am de asteptat pana in octombrie eu la facultate:))

    daca nu imi las "creierii" in toata facultatea..ma omor=))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :