15.10.2012

Posted by Flyerboy |
Mi-a scazut activitatea pe blog. Deja nu mai e vorba de lene. Vreau sa scriu. Dar nu am ce. Sa-mi bag picioarele.
Intru pe pagina asta alba si tampita si stau in fata ei zeci de minute. Si nu stiu ce sa scriu.
Nu stiu daca sunteti familiari cu stilul meu. Eu sunt o fire spontana cand vine vorba de blog.
Ce-mi vine in cap aia scriu. Nu stau sa imi pregatesc postari in word sau mai stiu eu ce.

Dar am o perioada atat de nasoala ca nu stiu ce sa mai fac. Am ramas fara idei .
Ma batea gandul sa incerc si niste postari video. Ne mai gandim .

Pana una alta, voi ce mai faceti  ?  Bine sanatosi ?
Revin peste vreo 2 zile cu cronica meciului Romania - Olanda. Hai Romania! Pe ei pe mama lor. 

Salutari !

6 comentarii:

  1. :)) Asa e Gabi, cand dai licenta. Ai mintea la altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Vivian. Partea mai grava e ca nici acolo nu mi-e gandu` :))

      Ștergere
  2. Povesteste si tu ce ai facut azi, ieri, anul trecut, etc :D:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand nu ai idei poti sa te uiti la un obiect din camera si sa incepi sa scri despre el:))
    Stiu, e ceva cam aiurea dar uneori merge ;))
    Nu stiu ce se intampla dar am observat mai multa lume care nu prea e activa in perioada asta:-??
    Motivul meu e liceul dar motivele celorlalti nu le cunosc:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ar trebui sa scriu despre frigider. Il vizitez des

      Ștergere

Curaj :