02.10.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,

Se simte grav de tot frate. Si nu numai la mine. Peste tot.
Sa va zic si de ce. Am constatat ca unele fete nu mai au bani de material la bluze/blugi.
Probabil si le iau la reducere sau ceva. Reducere din lungime.
Azi am observat ( bine de tot ) cel putin 5 don`soare extrem de decoltate.
Ma fetelor ( alea care se poarta asa, sa nu se inteleaga ca generalizez) o fi sexy sau mai stiu eu cum, dar mai au putin si vi se scurg mameloanele din sutiene.

Acum, daca as spune ca ma deranjeaza as fi cel mai mare ipocrit. Dar parca nu prea e cul, cool, cum naiba se scrie.
Apoi ne spuneti ca suntem badarani ca ne uitam. Apai cine sa va mai inteleaga ?

Era una azi , pe cuvantu meu, am zis ca or sa ii iasa pe afara. ( Nu ca nu asteptam asta cu nerabdare, dar totusi... )

Vorba lu` Dan Badea  : "Ce bluza frumoasa ai in spatele sfarcurilor" :))

Mai da-o-n mama ma-sii de treaba. E vorba si de respectul de sine aici.
In fine.
Bunica-miu are o vorba: " Poti sa te caci in gusturile omului neica ? "

Salutari


10 comentarii:

  1. =)) asa de dor imi era! :x asa de dor! :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Are niste vorbe de te da pe spate. Are un umor d-ala de la tara.
      O sa va povestesc eu despre el. :)

      Ștergere
  3. Nu este vorba de criza ci de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am zis si eu, e vorba de respect de sine si bine-inteles de bun simt . Doar ca titlul e ironic. :D

      Ștergere

Curaj :