16.10.2012

Posted by Roxana. | File under : , , , , , , ,
Hi ! (Roxana here)

Ce părere aveţi despre citit ?
Mie una îmi place să citesc  (deşi a existat un timp în care mă încăpăţânam să nu citesc din cauza lecturilor obligatorii de la şcoală ..percepeam cititul complet greşit ) . 
Am în plan să citesc următoarele cărţi : 
"Ce aş fi eu fără tine?" - Guillaume Musso . Am mai citit ceva scris de acelaşi autor şi mi-a plăcut felul în care scrie , în plus , titlul sună bine .
"Mă sinucid altă dată" - Kerstin Gier . Este vorba despre o fată care vrea să se sinucidă , trimite scrisori celor cunoscuţi cu părerea ei sinceră despre ei , însă eşuează atunci când încearcă să se sinucidă .. sunt curioasă ce o să fie după :))
"Dragostea durează trei ani" - Frederic Beigbeder.

Voi ce părere aveţi despre citit ? (sau sugestii,impresii despre cărţi)

1099864158691679481kaeauaec_large

5 comentarii:

  1. ador să citesc. e aproape singurul loc în care în care mă simt în siguranță

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place sa citesc... am inceput aceasta calatorie prin lumea cartilor din clasa a 2-a; cu toate acestea nu ma pot lauda cu o varietate de autori; am ramas clasica cu autorii francezi, englezi, americani, rusi...

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place sa citesc, doar ca nu prea ma ajuta timpul...

    RăspundețiȘtergere
  4. par foarte interesante titlurile pe care le-ai dat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am fost incercata de acelasi sentiment in scoala generala, din cauza lecturilor obligatorii nu imi placea sa citesc :| dar cand m-am "desteptat" putin mi-am dat seama ca ceea ce citesti te face sa iti placa sau nu cititul. Asa ca acum,da, ador sa citesc. :x

    RăspundețiȘtergere

Curaj :