31.10.2012

Halloween. E o prostie. 
E doar un motiv de petrecut pana dimineata in club si de horcăit in taxiuri plini de vopsele pentru fata si cu haine rupte . Unii nici macar nu stiu ce reprezinta. Dar asta e alta poveste.


Nu despre asta voi scrie in seara asta. 
Vreau sa zic altceva. 
Am gasit azi un citat foarte smecher al lui Albert Einstein care zicea cam asa  :Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane.În lume va exista o generatie de idioti  "

Ma uitam asa, cand am tot iesit prin oras, la cafenele ,la Mc, La KFC, la toate locurile posibile, am observat ce face toata lumea, primul lucru dupa ce isi da haina jos, sau dupa ce se aseza. Isi dau check in. Nu zic ca e ok sau nu. Dar va spun parerea personala : E o prostie. O dovada ca tehnologia ne-a dobitocit de-a dreptul 
Si hai ca, pana la urma, asta cu check in-u mai e cum mai e, dar sa stai la masa 4,5 , 10 insi, toti  cu ochii in telefon cred ca spune multe despre ce ne-a facut tehnologia asta asa "desteapta ". 
Sau sunt eu prea invechit. 

Ma, nu sunt ipocrit, si eu am un telefon cu andorid, mi-am luat de curand ( si incep sa cred ca am facut o greseala ), dar nu sunt asa legat de el frate. 
In fine, e treaba lor, dar ideea e sa nu uitam sa comunicam face-to-face. Sa schimbam idei. Sa socializam. 


Cam atat pentru azi. 

Salutari !

4 comentarii:

  1. halloween-ul e ceva foarte frumos atunci cand stii cum sa te bucuri de el... Dar , bineinteles, nu la noi in tara :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos cand si stii ce inseamna. :D

      Ștergere
    2. CE PROSTIE CITESTE ACEST ARTICOL SI MAI VEDEM : http://sperantavie.wordpress.com/2012/10/31/adevarul-despre-halloween/

      Ștergere
    3. Ce anume e o prostie ?
      Ar fi bine sa te si semnezi alta data cand comentezi.

      Ștergere

Curaj :