20.10.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,
Vad ca toata lumea s-a mutat pe chatu` de pe feisbuc. Ma, da` toata lumea. Am foarte putini care mai stau pe mess. 
Cum va place voua fratilor chatu ala ? Ok, inteleg, e mai lejer sa stai pe feisbuc si in acelasi timp sa navighezi pe feisbuc. Mai vezi ce face x, ce face y, mai dai share la o poza. 
Dar chatul ala e greoi . Sau asa mi se pare mie. 
Si plus ca, pe mine a inceput sa ma enerveze foarte mult facebook-u. Se transforma incet incet in hi5. Plin de pagini tixite cu prostii,  de informatii aberante, la care adera tot mai multi . E al dracului de trist. 
Sa nu mai zic de cei care fac totul pe facebook. FRATILOR. IESITI AFARA. 
Faceti un experiment. Stati o saptamana deconectati de la facebook. Sa vedeti ce bine e ! 

Asa, stai ca deviem de la titlu. Vorbeam de mess. Mai sta ma cineva pe mess ? Ca lista mea se micsoreaza pe zi ce trece. Tot mai multi sunt offline. Majoritatea sunt pe facebook . De ce ? Eu zic ca ramane cel mai bun serviciu de IM de pana acum. Cat se caca astia de la skype pe ei. Messenger e taticul lor. 
In fine. Alegerea e a lor. 
Daca ma intrebati pe mine , intre Messenger si chatul celor de la Facebook, Messenger cu siguranta !

Voi ce ziceti ? 

Messenger sau chatul Facebook ? Sau niciunul? De ce? 

Salutari !

PS : Aveti un poll in dreapta. Va astept cu voturi :D

6 comentarii:

  1. Da, stau pe messenger, in ciuda existentei acelui chat de pe facebook. Pe mine ma enerveaza. E prea mic si ma incurca. Nu am timp sa stau la fel de mult ca inainte, dar asta e alta treaba. Dar da, messenger intotdeauna va fi prima mea alegere in ceea ce priveste chat-ul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi place deloc facebook-ul.Eu folosesc messenger-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. messenger for ever. dar nu uitati: mai iesiti si pe afara :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am folosit si inca folosesc messul de cand am avut prima oara internet ... da-l incolo de facebook, acolo doar pun pozele cand reinstalez windowsul si promovez blogurile ... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu unul de vreo 2 ani nu mai folosesc messul ...prefer yahoo mail si chiar si catul de la facebook . App ca sa deviez de la subiect si eu , fi sigur ca facebook nu o mai duce mult o sa iasa ceva peste el ca asha e in tenis :)))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :