10.10.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Bisnitar care vinde bilete la meciuri. Ca si cei care cumpara si vadn lucruri, asa, la liber sa zic, se numesc tot asa.
Eu vorbesc de grasii aia spurcati ce stau in fata stadioanelor si iti vand bilete la supra-pret.
Vreau si eu sa fiu un gras care vinde bilete la supra-pret.
Sa va spun si de ce. Am fost luni sa iau bilete la Romania-Olanda , cu un prieten. Coada mare, la ora 10 de dimineata. Asta e de bine. Inseamna ca o sa fie stadionul plin. Doar ca , imediat cum am intrat i-am observat.
De parca era si greu : Burti imense, buzunare burdusite de teancuri de 100 de lei, oameni infiltrati in coada de la casa care cumparau cate 10-15 bilete de fiecare. In total, am numarat vreo 50 de bilete.
Bilete luate la pret de 80 de lei/bilet. Calculati si voi. Plus ce-or mai fi luat dupa.
Astia de la federatie au zis ca s-au vandut vreo 40.000 de bilete.
Pun pariu ca 2-3.000 sunt numai la ei.

Cum se poate asta  ? E simplu. Organizare de cacat.

Salutari!

5 comentarii:

Curaj :