07.11.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,

Cam aşa i-aş caracteriza eu pe toţi prietenii mei. Asta e cuvântul potrivit. FRAŢI
Ei ştiu totul despre mine, eu ştiu totul despre ei. Mă rog, cu anumite limite ce ţin de chestii legate de familie sau mai ştiu eu ce . Dar şi acolo apelam unii la alţii, sfaturi, sugestii etc. 

A zis Bia la un moment dat că, citez : "Prietenia nu se măsoară în câte minute vorbești pe zi la telefon, sau cât de des te vezi, ci înseamnă să fii acolo pentru celălalt și printre zâmbete, dar și printre lacrimi, să ai o grămadă de amintiri extraordinare, și să fii dispus să dăruiești o îmbrățișare "
Păi aproape toţi prietenii mei sunt la Bucu ( satul meu drag) . Eu nu am timp să mă văd nici cu cei din Bucureşti, pentru că sincer să fiu, facultatea îmi ocupă mai mult timp decât mă aşteptam. 
Şi sincer, e foarte greu să ţii legătura cu toţi. Dacă ar fi să îi sun pe toţi zilnic, nu aş face altceva decât să stau numai la telefon. 
Aşa că îi rog pe ai mei ca brazii, care citesc asta, să nu se supere pe mine ( deşi nu cred că s-ar supăra ) că nu îi sun. 

Cu prietenii de la Bucu am atâtea amintiri superbe, că, pun pariu dacă am fi împrăştiaţi prin toate colţurile ţării,lumii,galaxiei, ce vreţi voi, la un moment dat ne întoarcem acasă. Aşa e felul nostru, al celor din Bărăgan.  Se observa chestia asta la noi, avem dorul ăla de casa , care nu poate fi stăpânit. Nu ştiu de ceilalţi, din celelalte regiuni, dar noi aşa suntem.
Şi când o fi ne întoarcem acasă păi o să pierdem nopţi împreună. Să povestim, să facem caterinca unii de alţii, să fim noi.

Aşa că, pentru voi,toţi ai mei ca brazii cu mucu`n piept : 





Salutari.

PS : Nu v-am mai numit. Va stiti prea bine. Si v-o luati in cap :))

0 ganduri au prins aripi:

Trimiteți un comentariu

Curaj :