18.11.2012


Mă oameni buni, nu ştiu voi, dar eu urăsc ignoranţă şi îngâmfarea la maxim (am spus) .
Eşti bun într-un domeniu, eşti cel mai bun în domeniu, ok, nimic de zis, toată stimă. Da` poţi să fii tu regina Angliei şi Cristian gogu care cică ştie el să măsluiască cărţi, n-am nimica cu gog, doar că nu-l suport, dacă eşti ignorant(a) şi ne tratezi cu bucile eu tot îţi transmit un călduros : dă-te-n spanac.
Scuzele mele spanacule, da` aşa e vorba .


Ok. N-o să dezvolt asta cu ignoranţa şi îngâmfarea. Cel puţin nu acum. Dar mi-a venit pe chelie (freză) şi am zis să o menţionez.
Plus că anticipez un Alzhaimer în fişa mea medicală, deci trebuie să am punctul de plecare în scris că altfel uit.

Aşa, ce voiam sa zic ?!

Ah, da...

Ce mă mai enervează pe mine e mass-media. Ştiţi şi voi asta. V-am înnebunit. Şi o s-o fac în continuare. Că-s un frustrat.
Majoritatea celor care treceţi pe aici (sau nu) bănuiesc că vă petreceţi ceva timp pă net.

  Şi eu stau. Foarte mult chiar.
Sper să nu citească mama postarea asta.
Mamă, dacă citeşti asta, totul e un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Sunt la facultate să învăţ.
PS: Trimite-mi sarmale

Tot stând pe ici pe colo, mai adunăm informaţii, ba despre un caz social, ba o ştire despre băsescu şi boc, ba o ştire de sport etcaetera, etcaetera. Nu sunteţi străini de: SENZAŢIONAL, ŞOC, INCREDIBIL, FABULOS. Vă loviţi de astea vrând nevrând. Şi nici aia de la gsp.ro nu erau străini până acu` ceva vreme. Din 10 ştiri, 3 erau de sport, 7 erau despre becali, cu SENZAŢIONAL înainte.

Treaba mai nasoală e că, acum, ăştia de la gps cică au o campanie numită: " Click less, think more ", în care chiar ei luptă, ca războinici ai megabiţilor/secundă, să scape de SENZAŢIONALUL din online.
Păi bine mă băieţi? Tocmai voi? Voi care eraţi plini de maro în titluri.

Cu scuzele de rigoare pentru prietenul mai sus menţionat, MAI DĂ-VĂ-N SPANAC DE IPOCRIŢI.
Auzisem că ăia de la times new roman au făcut mişto de ei. Şi bine le-a făcut. Poate încet încet începem şi noi să dăm ştiri cu ceva folositor. Ha? Nimic domnilor ziarişti, oameni de presă? Nimic? Doesn`t ring a fucking bell or something?



Hai Salutări. 







9 comentarii:

  1. Ipocrizia salveaza Romania :) ... sau nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In opinia lor da. Eu cred ca ne trage in jos . Dar cine suntem noi ? Ei e bossii .

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Pai mai aveam putin si faceam spume la tastatura . Ma nierveaza dobitocii astia.

      Ștergere
  3. SOC SOC SOC Mass media din Romania e Prafff!!

    Dar daca observi sunt foarte multi idioti care se uita si de aceea o sa continue.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi place sa spun asta, dar suntem ceea ce consumam. Nu generalizez, dar asta e adevarul.

      Ștergere
  4. Stai linistit,o sa ii transmit eu mamei daca vrei,si ii zic si de sarmale !

    RăspundețiȘtergere

Curaj :