12.11.2012


Ştirea asta mi-a mai luminat ziua. De câte ori se întâlneau oamenii ăştia la Curtea de Apel nu ştiu ce făceau frate, discutau câteva ore bune , probabil despre situaţia economică a lor, sau despre fotbal sau despre ultimul sezon din Prison Break, ca despre sentinţa în dosarul "Transferurilor" sigur nu se discută nimic. Intrau boi şi ieşeau la fel de boi. 

   Nu se schimbă absolut nimic niciodată. Acum probabil au intrat într-o discuţie în contradictoriu cu privire la ultimele episoade din Mireasa pentru fiul meu sau mai ştiu eu ce de-astea, ca procurorii au decis să dea şi ei o sentinţă :   

Dosarul Transferurilor: Mihai Stoica, condamnat de CAB la patru ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: Jean Pădureanu, condamnat de CAB la trei ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: Cristi Borcea, condamnat de CAB la şapte ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: George Copos, condamnat de CAB la cinci ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: Ioan Becali, condamnat de CAB la opt ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: Gheorghe Popescu, condamnat de CAB la trei ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: Victor Becali, condamnat de CAB la şapte ani de închisoare
Dosarul Transferurilor: Gigi Neţoiu, condamnat de CAB la trei ani de închisoare

Sigur că oamenii vor face recurs şi cred că e prea devreme să mă pronunţ, însă eu personal cred că sunt doar nişte valuri micuţe. Să luăm şi exemplul Juventus, ăştia au fost retrogradaţi, acum eu revenit în prima ligă italiană şi au început din nou să umble cu nesimţiri. Probabil aşa se va întâmpla şi aici . Să presupunem că vor face puşcărie , repet, să presupunem. Sunt mai mult decât convins că aia care au primit pedepse cu executare vor sta în nişte celule super dotate. Numai la noi cred că există treaba asta cu celule separate în funcţie de " putere" (dacă greşesc scuzaţi-mă şi corectaţi-mă)

În fine, ideea e că, eu aştept cu sufletul la gura verdictul ( sper eu final) . Sper să fie cel la care mă aştept, adică toţi să-şi execute pedeapsa, bineînţeles să fie puşi să înapoieze fiecare bănuţ şi plus de asta să fie excluşi şi din fotbal definitiv. 

Deşi nu prea cred. E doar o altă metodă de alimentare a campaniilor ce urmează. Sau poate nu. Să sperăm că nu. 


Demonstrează, domne, cum s-a făcut evaziunea!", a spus Neţoiu la GSP TV. - Voi ce înţelegeţi de aici ? 
E cam cu dus şi întors. 
În fine. Vă aştept cu păreri. 




Salutări.
Surse foto : www.gsp.ro

2 comentarii:

Curaj :