09.12.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,


A trecut ceva de la ultima postare. Mă rog, nu aşa mult. Dar a trecut. Şi mă tot gândeam zilele astea ce să vă mai scriu. Ce să vă mai zic.
......
Nimic. (pauză)
.......
Nimic.

Şi-am zis , după două nimicuri , să vă zic ce-am făcut în ultimele zile. Pe unde-am fost, ce-am mai (băut) văzut et caetera, et caetera.

  Ca să încep cu începutul, acu` vreo câteva săptămâni am fost la o nuntă. Să-mi bag picioarele ce dor mi-era de o nuntă. Ne simţirăm foarte bine.
Am vrut noi să facem o şmecherie şi să furăm mirele. Dar nu prea s-a lăsat furat. Şi de luat pe sus, nu prea mergea. Dacă-l luăm doar eu mă găseaţi la spital cu hernie de CD. (nu vreau să fiu rău:)))
  Poze nu mai pun.

Mbuun. După câteva săptămâni de leneveala, de mers pe la facultate în scopuri de învăţare desigur, am venit din nou pe-acasă.
A făcut o ieseala cu ai mei tovarăşi şi pretenari. Că baetii/fetili.
Nimic interesant nici acolo. A fost o atmosferă destul de plicticoasă, dar măcar am fost tughedar.
Şi vichendu` asta fuserăm la un majorat. La Andreea. Tot aşa, în gaşca. Gaşca lu` papuc of cors.
Ne-am super-distrat, am şi beut ceva ceva, am şi mâncat (m-am înfometat vreo 2 săptămâni aşteptând petrecerea asta, dar a meritat aşteptarea.)

Da` nu vă pun poze. Iote că n-am chef.

A. Da. Şi azi am aflat că am fost nominalizat la MostWantedBlog pentru luna decembrie, şi culmea am şi fost printre câştigători.

Care din voi m-a propus? Ha? Aud? Turnaţi tot.


Nu ştiu când va mai scriu, că încep să lucrez la licenţa. Mă rog, "lucrez".
Ne-ntâlnim când ne-om vedea.

Salutări.

Aoleu. Da chiar mă. Ce v-a adus moşu` ?


6 comentarii:

  1. Mie moşu' mi-a adus nişte obiecte,nu prea semnificative.Adică ba da.Adevărul este că mi le-am dorit de mult,şi în sfârşit sunt..ale mele!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu conteaza cine te-a propus in MWB! Dar felicitari pentru premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor cu licenta.
    Mie mosu nu mi-a adus nimic,ca n-am fost cuminte.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci as avea nevoie de-un al doilea om. Planuiesc asasinarea lui Mos Nicolae. Te bagi? :> :))

      Ștergere

Curaj :