15.12.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,

Mă', ştiu că voi sunteţi deschişi la minte . Opăn maindid cum ar zice francezu. Acu` serios. Crede cineva treaba cu 21.12.2012 ?
Sunt numai minciuni comerciale mă.
Şi dacă cineva crede asta promit să nu-l judec. Oricum eu nu judec pe nimeni, decât pe tanti de la covrigi, aia cu mutra acră.
Am mai discutat eu treaba asta cu apocalipsa  după maiaşi. Părerea mea sinceră şi neimportantă ? Bullşit.
Adică caca de taur fraţilor. Chestii comerciale.
Am văzut că se vând kit-uri de supravieţuire pentru 21.12.2012. Unu` cică şi-a lăsat toată averea nu ştiu cui. Păi la ce bun? Ca săracu` om n-apucă să se bucure de ea.
De ce mi-e mie cel mai frică pe 21. Dec însă? De postările interminabile de pe minunatul feisbuc.
"Am scăpat."
"V-am zis eu " (asta o să fiu eu, la fiecare 5 secunde o să postez asta. Să vă ajungă de atâta apocalipsa)

Hai s-o lăsăm baltă că mă freacă la icre treaba asta. Dac-o fi să vină să vină, da` să facă mai puţin zgomot.

Acu` vreau altceva. Vreau vacanţă oameni buni. Ori faptul că sunt în ultimu` an de facultate (nu la Jilavă) îşi spune cuvântu`, ori m-am săturat, ideea e că vreau să termin mai repede cu tot. Să mă apuc de master, să încep să muncesc, să fac ceva. Ceva din care să scot şi bănuţi.
Ştiu, ştiu, nu sunt locuri de muncă, e greu, astea. Cred că o să găsesc eu ceva. Sper. Dacă nu, voi avea întotdeauna un loc`sor la stană de oi. Cine ştie, poate-ajung patron de club. M-ai înţeles?

Mbuun. Şi-acu, ultima chestie pe lista mea de discuţii, toţi ăia care şi-or dorit ninsoare să vină să o şi cureţe. Şi să cureţe şi mocirlă. Se circulă mizerabil, tre` să îmi curăţ ghetele de fiecare dată. Păi treaba-i asta?
Cum poţi să îţi doreşti să ningă într-un oraş în care oricum totu` merge ca dracu` (vorbesc de Bucureşti, să nu se înţeleagă greşit), pentru ca apoi tot tu să te plângi că întârzii, că te-ai murdărit pe pantaloni sau că te-a stropit idiotu` ăla de taximetrist.
Fuck logic.

Bia, am zis, o repet, pe tine te iert. :))


Hai salutări .

PS : Voi ce mai ziceţi ? Cu ce vă mai lăudaţi ? 

2 comentarii:

  1. pitipoancele pe care le auzi mereu "abia astept sa ninga cu fulgisooori" sa curete mocirla :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Da. Buna idee. Sa o curete in fuste mini si pe tocuri :">
      Just sayin`. :-"

      Ștergere

Curaj :