01.12.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,

O să încep cu răspunsul meu. De ce iubesc eu România ziceţi ? Păi în primu` rând e ţara mea natală. Doar n-o să iubesc Zimbabwe.
Şi da ma` , din punct de vedere economic suntem, nu zero, sub-zero ( şi nu ăla din mortal kombat). Şi că din pricina unor conjucturi mai mult sau mai puţin "colorate" suntem vazuti în afară că tot felul de specii de animale, în niciun caz oameni. Da` cred şi sper să putem schimba asta.





E clar că nu e pădure fără uscaturi, dar există , şi cunosc şi oameni care chiar vor să facă ceva aici , în ţară. Şi asta chiar e de apreciat.

Da` asta nu înseamnă că iubesc România doar să am şi eu ce să iubesc.
Să-mi bag picioarele dacă vă mint. Mie îmi place aici. Fete frumoase, mici , pepeni, struguri. Gulma-i glumă da` chiar îmi place Romanica noastră. Păcat că e supra-populata de unii care-s săraci cu duhul ( adică prosti mă), da am încredere că dacă scăpăm de câteva lichele, senzaţional şi alte d-astea, avem ceva şanse. Şi vitorul nu-i aşa sumbru cum pare. Avem oameni care mă fac mândru să fiu roman.
Ştiu că poate o să mă contraziceţi, dar azi vă ignor mă. Pentru că vreau şi pentru că pot.





Şi mai e ceva ce ador la ţara asta. Ma` , avem nişte obiceiuri şi tradiţii ale dracului de frumoase. Mergeam azi spre casă în frumosul meu sătuc şi auzeam copiii cum pocneau bicele şi parcă mă vedeam pe mine. Parcă am intrat aşa în atmosfera de Crăciun.




Roxana zice ca  : " Iubesc România  pentru că are tradiţii şi locuri frumoase..mulţi zic că oamenii sunt aşa şi pe dincolo,eu cred că oriunde te-ai duce găseşti diferite tipuri de oameni. "

Cătălina zice aşa : " "Nu m-am gândit până acum la asta. Păi, eu iubesc România pentru că eu cred că românii sunt cei mai primitori oameni indiferent în care parte a ţării te-ai duce şi pentru că la noi e distracţia cea mai mare...aaa şi pentru mici :))


Voi de ce iubiţi România?  Comentariile vor apărea ca un update la postarea asta.

Închei cu o piesă pe măsură :




La mulţi ani românaşilor.

PS : Ascultati piesele din postare. Merita.

10 comentarii:

  1. Gluma-i gluma, dar ce-i adevarat, nu-i minciuna. Romania-i o tara ca toate celelalte, cu bune si cu rele, dar pentru noi romanii, trebuie sa fie o tara speciala, deoarece ii purtam numele: ne numim "romani", dupa numele ei, asa cum tu te numesti "Gabriel" dupa Sf. Arhangheli Mihail si Gavril. Astazi este onomastica noastra, a romanilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e . Şi crede-mă, sunt multe ţări mult ai rău decât România. Într-o situaţie mult mai delicată. Şi nu vorbesc numai de ţări din aşa zisa lume a treia din care unii zic că şi noi am face parte. Nu. E vorba şi de ţări cu un renume, puternice ( vezi exemplul Greciei care e la pământ).
      Eu zic că, după cum ai spus şi tu, cu bune cu rele, e ţara noastră şi tre` să ştim să facem ceva pentru ea, aici, pe plaiurile astea.

      Aşa că la mulţi ani române.

      Ștergere
  2. Mi-as dori foarte mult sa fi trait in Romania anilor '80. Era o perioada foarte frumoasa, chiar foarte frumoasa, daca lasam la o parte perioada comunismului...

    Nu pot sa spun ca iubesc Romania, din pacate :( Prostia conduce tara aceasta, prea multi tigani care dau in cap pe strada si cultura zero.

    Dar imi place limba ei, care e o limba speciala... chiar cea mai frumoasa limba vorbita din univers.

    Iar talentele din aceasta tara sunt magnifice. <3 Ca sa nu mai spun de istoria acestei tari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doar tiganii dau in cap! Si romanii, si bulgarii, si ungurii, si rusii, si americanii dau in cap.

      Ștergere
    2. Si asta e adevarat Vivi. Dar sa recunoastem ca tiganii au o mare parte de vina pentru imaginea noastra de afara. Pentru ca majoritatea care ies si dau in cap nu se declara rromi, se declara romani. Stiu cazuri concrete , care si la recensamant se declara romani.
      Acu` nu zic ca romanii sunt usa de biserica. Ca nu-i padure fara uscaturi. Dar nu avem asa multe pe cat ne imaginam.

      Ștergere
  3. De ce o iubesc? Pentru ca e a mea ma. Daca noi nu o iubim , atunci cine?
    Unde nunti ca la noi? Unde limba ca asta?
    La multi ani:*

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce iubesc Romania?
    Sincer, cu parere de rau pot sa zic doar atat: intreba-ma ca sa te intreb. ;))
    Nu mi-am pus niciodata intrebarea asta deci nu am nici un raspuns :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi da fiori Asa-i romanul - Nicolae Furdui iancu

    RăspundețiȘtergere

Curaj :