31.12.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Fuse si se duse vocea Romaniei. Am avut o finala plina de muzica buna, plina de hateri pe tot tuitaru si pe tot feisbucu.
Marele meci s-a dat intre 2 oameni contestati. Si se pare ca romanii au mers pe premisa : "Mai bine negresa decat unguru` "
Pacat. Sau nu. Ambii au fost la fel de buni.
Jos palaria pentru Juile.
Dar cam atat despre ce a fost la tv aseara.

Zilele astea am tot petrecut cu ciocolata calda si mi-a priit. Am stat alaturi de ai mei ca brazii, am pus la bataie planul de lupta pentru noaptea dintre ani. Si sincer sa fiu, pana in 2013 nu cred ca veti mai vedea vreo postare pe blogu` asta. Ca deh. Asa e in vacanta de iarna.
Mbuun. Inainte sa va intreb ce faceti voi de revelion ( sper sa nu uit) vreau sa va zic ca pentru mine anu` asta a fost unul bunicel. Inca nu s-a terminat, mai au timp sa se intample o caruta de lucruri, dar per total sunt multumit.

De la anul ce vine vreau doua lucruri. De fapt nu de la el vreau. Vreau de la mine.
Unu la mana - sa-mi iau licenta.
Doi la mana - sa incep masterul pe locurile bugetate. Am ganduri mari.
Si sa incep sa caut de munca. Trebuie sa strangem banisori ca avem planuri marete. Si de-obicei daca imi pun in cap ceva, reusesc. Mai devreme sau mai tarziu reusesc.

Asa. Acum despre voi. Va astept cu comentarii cu privire la : 
1. Cum a fost 2012 pentru voi ? 
2. Ce asteptari aveti de la 2013? 
3. Ce faceti de revelion ? 

Salutari sincere si-un 2013 plin de bucurii ( in caz ca nu ne mai vedem pana atunci )






14 comentarii:

  1. 2012 pentru mine a fost un an cu pierderi dar si cu lucruri bune.
    de la 2013 am si eu cateva asteptari :D
    sper sa iau bacul, sa intru la facultatea pe care mi-o doresc, sa plec de aici:D si multe altele care prefer sa le tin pentru mine.
    de revelion, o sa fie ca in fiecare an, doar ca, cu o persoana in plus :)

    sarbatori fericite >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam tarziu sa raspund si eu, dar...mai bine acum decat niciodata.
      Sper sa ti se realizeze toate dorintele.
      >:D<

      Ștergere
  2. Eu mă bucur că a câştigat Julie,mie mi-a plcăut de ea de la audiţii,ba chiar am şi votat-o!;D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Julie e o voce de care Romania ar trebui sa fie mandra. :)

      Ștergere
  3. Un nou AN FERICIT,cu sanatate,bucurii si multe impliniri,LA MULTI ANI!.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a plăcut cel mai mult de Cristi Nistor ( mda, şi pentru că arată bine :">), dar şi Julie e o voce extraordinară! La mulţi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh. Ce sa zici si tu acum . :))
      Cristi a fost mai slab in finala, emotii, cine stie. Julie a meritat pe deplin sa castige. :)

      Ștergere
  5. 2012 a fost parca cu mai multe bune decat rele :D
    De la 2013 astept ca vizele pentru SUA sa se pot obtine mai usor :))
    De revel a fost misto...am fost la un concert Cargo!

    Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohoo. Cargo. Bun. Bun
      Spor la obtinerea vizei :))

      Un an nou fericit si tie :)

      Ștergere
  6. In 2012 a fost un an bunicel.
    De la 2013 insa am mai multe asteptari !!
    Revelionul l-am petrecut acasa cu vreo 15 prieteni si a iesit bestial :))

    Apropo : La multi ani !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun. Inseamna ca a iesit ceva. V-ati imbatat? :> :))

      La multi ani !

      Ștergere

Curaj :