22.12.2012


[Ora 08:30] - Un sunet groaznic ma trezeste. De parca cineva ar ingropa-o pe Elodia. (din nou). Am sarit ca ars. Am crezut ca a inceput apocalipsa fara mine. Am zis, nu si de data asta. Pe-asta n-o mai ratez. Mi-am luat bilete in primele randuri. Nimic. Bunica-miu dadea zapada din fata casei. Deci nimic. Nu-i nimic. Mai e timp. E abia 08:30.

[Ora 09:30] - Am aflat si eu cu cine a picat Steaua si CFR in Europa League. De ieri pana azi e ceva , dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Adevarul e ca Ajax Amsterdam si Inter Milano ar cam insemna apocalipsa pentru ambele echipe. Se cam scufunda planeta, cum ar zice nea` Copos.

[Ora 10:00] - Recunosc ca ma uit pe geam cam des in speranta ca voi vedea ceva. Un meteorit, un OZN, pe Fuego, ceva. Nimic. Inca nimic.

[Ora 10:35] - Avem o raza de speranta. Ceva se arata pe cer. Sa fie un avion ? Sa fie un meteorit ? E o amarata de cioara. Inca sper . Pe facebook insa e o adevarata apocalipsa. Adevarate scrisori de  adio sunt insirate pe pereti.

[Ora 11:00] - Ora Z. Cel putin asa zic astia de la stiri. Acum ar trebui sa se intample ceva. CEVA. Si parca ninsoarea persista, vantul bate la fel de tare, cainele zburda prin zapada ca un copil hiper-activ.

[Ora 12:00] - Ora Z + 1. Mama pune masa. Avem fasole. Nu asta voiam sa mananc cu ocazia apocalipsei. Si-a venit si factura la telefon. Credeam ca azi nu vin facturi. Totusi, traim un moment istoric. Ca si in 2000. Si parca e prea innorat sa vad daca s-au aliniat planetele sau nu.

[Ora 13:00] - Deja m-am plictisit sa astep. Serios. Se mai intampla ceva ? Am de umblat azi. Maiasilor. Ceva? Dati ceva pe facebook, pe twitter. Se amana? Sau ce? Iar se amana ?

[Ora 14:00] - Se aude un sunet. Asta e. Momentul pe care l-am asteptat o zi intreaga. Dar din nou dezamagire. E doar vecinul. Cara gunoiul din curte cu un tractor . Aoelu mamica ce e acolo .Aia da apocalipsa.

[Ora 15:30] - As vrea sa vad un film. Devine plictisitor. Imi apare ca recomandare pe facebook filmul 2012.  Ar fi singura apocalipsa mai serioasa vazuta azi. Dar nu. Vad Lord of the rings. Nu. Nu l-am vazut pana acum. Si? E o crima?

[Ora 18:25] - Pfiuuu. Mult mai tine filmul asta. Sunt singur in casa. A plecat toata lumea undeva ? Sunt singurul supravietuitor al apocalipsei ?  Sau mai e cineva acolo ?
Ah. A venit mama. Si sora`mea. Se pare ca toate-s bune pana acum. Pana cand....
Din nou, un sunet groaznic. Se pare ca dom` primar curata drumurile cu cel mai zgomotos plug din galaxie.
E o farsa? Ma simt ca in "The Truman Show" . Ori apocalipsa a inceput fara mine si s-a si terminat deja si voi nu imi spuneti, ori maiasii sunt cei mai buni farsori din istoria omenirii.
 Am ratat ceva ? Pe afara nu era nimic. Nimeni panicat. Toata lumea era fericita. sigur, multi ieseau de la tata din carciuma , deci o cauza o avem . Se apropie si Craciunul.

Gata. Nu mai scriu nicio ora. Nimic. O sa iau primul avion spre maiasi si ma duc sa le spun ca ii felicit. Au facut posibila cea mai mare farsa din istorie.
Si le dau si-o palma ca parca am avut ceva palpitatii azi.
Stiti foarte bine ca nu cred asa mizerii, dar cand vezi atata desfasurare de forte, parca ceva ceva ti se nazare si tie in mintisoara.

Ideea e ca maine avem de petrecut la Stefy si aveam o oarecare urma de regret daca se intampla ceva cu adevarat.
A promis bunatati. Cum sa ratez asa ceva ?

Salutari apocaliptice. 






2 comentarii:

  1. hehe, m-a amuzat "jurnalul" tau.... recunosc ca si eu am fost putin dezamagita de dimineata cand m-am trezit ca intr-o oricare alta zi :)) credeam ca am ajuns in alta dimensiune sau ceva..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce interesant:)) Apăi ăsta chiar că a fost cel mai mare fail dintre fail-uri.:))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :