20.12.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Am vazut azi la Raisa o postare interesanta. Ceva despre Craciun, lista de dorinte si astea.
Si ma gandeam acum la ce mi-as dori de Craciun. Sincer?  Nimic semnificativ.

Am inceput sa ma multumesc cu cat mai putin in materie de cadouri .
Zicea ea ceva de faptul ca toata lumea alearga in lung si-n lat si ca uita de spiritul Craciunului.
Si cam asa e. Unii uita.
Dar, in mare parte oamenii alearga pentru a face alti oameni fericiti. E un maraton al fericirii sa zic asa.
Si asta chiar e tare frate. Pentru ca dupa o zi de alergat prin magazine,de calcat in picioare la cozi interminabile, de mentionarea catorva sfinti nu neaparat cu scopuri bune, oamenii se duc acasa, in familie si se  simt bine.

Si sincer sa fiu, in situatia asta , scopul scuza mijloacele.

Lista mea de Craciun de anul asta contine urmatoarele ( asta e cu apropo pentru batranul nostru camarad, Mos Craciun ) :


  • Un papion ( de preferat galben ) ; 

  • Un ceas si o curea de ceas ;

  • Dulciuri cat cuprinde ( fara astea pentru mine nu-i Craciun)

Voi ce va doriti de Craciun ? Hai sa vedem si listele voastre. 

Salutari. 

4 comentarii:

  1. Lista mea de dorinţe aici: http://newcomiclife.blogspot.ro/2012/12/craciuneicraciunite-si-dorinte.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am primit deja cadourile de Craciun :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo. Buun. Si cam ce ai primit? Daca nu`s prea indiscret :D

      Ștergere

Curaj :