16.01.2013

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,

Recunosc, n-am dat bani să-l văd la cinema. Am aşteptat ceva ceva şi l-am piratat de pe torrenti. Deşi cică ela cinema altul e efectul ....sincer? Bullshit.
Cel mai bun cinema e la mine acasă şi punct.
Pot să mă duc la budă şi să pun pauză la film. În Plaza mi-aş lua `nspe mii de înjurături.
Aşa. Mbun. Gata cu astea. Să revenim la film.
Nu ştiu câţi din voi l-aţi văzut. Dacă l-aţi văzut, vă aştept cu păreri în comentarii, dacă nu...VI-L RECOMAND.
Repet. În caz că sare vreunu de cur în sus. Asta e doar părerea mea.
Filmul ăsta urmăreşte 5 poveşti ( sper să nu fi uitat vreuna) în care apar Tom Hanks, tipu` ăla din Matrix, Halle Berry etc. La prima vizionare recunosc, nu am înţeles mare lucru din film, eram concentrat pe acţiune, eram curios ce se întâmplă, mi-a fost destul de greu să urmăresc poveştile şi începeam să cred că e o prostie de film şi că am pierdut aproape 3 ore degeaba. Însă făcusem oareşce conexiuni între povesti , între personaje şi-am zis că merită să-i mai acord o şansă.
Şi l-am văzut şi a 2-a oară. De data asta mai atent la personaje, la dialoguri. Şi-am înţeles mult mai bine. Deşi la unele scene am rămas ca după prima vizionare, în coada de peşte, dar tind să cred că şi după a 10-a vizionare o să rămân la fel aşa că nu mai insist asupra lui.
Am tot auzit de la unii şi de la alţii : " Dom`le , e cel mai prost film văzut " , " Nu merită să dai banii la cinema, nu te duce "
Când vine vorba de filme şi muzică, nu mă iau niciodată după alţii. Prefer să văd filmul şi să consider dacă mi-a plăcut sau nu. E cel mai bun mod de a-l evalua. Pentru că-l evaluezi după propriile tale gusturi, după modul tău de gândire.

Nu sunt spoiler, nu vă spun nimic din el .Vă spun doar să-l vedeţi. Merită din plin.
Şi am curaj să spun că e poate cel mai bun film văzut vreodată de mine.



Repet. Părere personală.

Salutări.


14 comentarii:

  1. Am auzit de el, dar nu m-a tentat până acum. Îmi place descrierea pe care i-ai făcut-o, m-ai convins că merită.. în weekend îl descarc şi mă uit, promit! :D

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica prima data acasa, si dup-aia la cinema sa vad. Sau oricare din variante de doua ori. Notat!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut odată. Mi se pare ciudat că nimeni nu "îndrăzneşte" să ne povestească un 10-20 % din film (că mai mult strică) :)) . E o mare greşeală că nu a fost nominalizat la Oscar pentru machiaj, însă mai mult de atât nu cred că merita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca merita sau nu la Oscar. Stiu doar ca mi-a placut foarte mult.
      Ideea e de-a dreptul interesanta. :)

      Ștergere
    2. Din ce se vorbeste pe la cursuri, majoritatea nu povestesc un 10-20% pentru ca nu au inteles atat de mult.

      Ștergere
    3. Treaba e ca fiecare il intelege putin diferit. Sau cel putin asa cred. :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. M-as bucura nespus sa-l incerci. Chiar merita :)

      Ștergere
  5. sa inteleg ca ti-ai refacut top 5? :D eu inca am ramas datoare cu acel film :$

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam da. Ma rog. Cred ca cel mai bine pentru mine ar fi sa fac un top 5 pe categorii.
      Stiu ca esti datoare. Nu uit. :-w

      Ștergere

Curaj :