01.02.2013




Hai Cătăline că m-ai inspirat pe ziua de azi .
Nu ştiu voi , dar eu am avut internet de prin clasa a 7-a. De pe la începutul clasei a 7-a. Din ce îmi amintesc eu.








Ţin minte şi-acum IBM-ul ăla vechi. Un pentium 2 de care eram al naibii de mândru.




Ţin minte că după ce l-am luat, l-a dus tata la un unchi să-i mai pună ceva pe el, şi la vremea aia, mă puteam juca FIFA `98, FIFA 200, FIFA 2002. Ehehe. Ce vremuri.
Ăsta pe lângă clasicele Supaplex, Mario, Prince of Persiaaaa. Primul Prince of Persia chiar. S-ar putea să mai am şi acum un CD cu toate astea.
Mă şi ţin minte că s-a decis tata să-mi pună internet. Şi-mi pune tata internet de la romtelecom. Prin dial-up. Uiliuuu şi ce viteza avea. Rapid ca un şifonier.
Pe vremea aia nu ştiam noi de feisbuc, haifaiv. Pe iutub nu prea îmi permiteam eu să intru, că mergea al naibii de greu. Nici nu ştiţi cât stăteam să se încarce un sfârc, cât de mic.
Şi plus că era prin telefon, când sună mi se întrerupea internetul. Avram un abonament ce nu-mi permitea să intru ziua, decât contra-cost. Seara, după ora 8 era gratis. Bine bine, gratis, da` tre` să şi meargă nene.

Mbuun. La ceva timp ( un an , doi ) după aventură dial-up, am trecut la Zapp.Schimbasem şi PC-u. Trecusem la un pentium 4. Ehe.,Fifa 2007, mai un Age of Empires, trăi neneaca.
 Da bă`, am prins şi Zapp. Era tot prin telefon, da` era mai şmecher, mai piratam şi noi o melodie, mai vedeam un filmuleţ " Râzi de te caci pe tine " de pe iutub, mai luăm un joc ( demo că atât mergea netu`) .
Şmecheru` ăsta de Cătălin avea tot prin Zapp, dar mergea şi mai bine decât mie, îşi mai permitea şi-un sfârc . Şi era atât de şmecher ca sfârcu` nu era în ".jpg" .  Eram cam invidios aşa.
Dar eu de la el luăm joace, filme în liceu.
Bă` vezi că şi-acum am un DVD d-ăla rw de la tine. Ţi l-am furat.
Ca să se ştie, Cătălin mi-a fost coleg de liceu, şi mi-e coleg de serie la facultate. De septie ani ne ştim bestie? Tu-i ceapă căprii mă-sii că mult a mai trecut.

Şi în fine,  după ce am scăpat eu de netul prin dial-up, telefon de la zapp şi mai ştiu eu ce, am reuşit să bag un internet mai rapid ( stând la ţară, nu aveam pretenţii prea mari, ştiam la ce nivel e tehnologia ) . Puteam descărca un film, un joc full-version. Era altceva.
De-aici nu-i aşa interesant, intrăm deja într-o rutină.
Acum când mă gândesc e amuzant. La vremea aia nu era. Deloc. Să stai tu o zi întreagă să iei un joc demo? Să stai 3-4 minute să se încarce o poză ?
Chin.


Salutări.





14 comentarii:

  1. Genial " Zburatorule " !!!

    Ma bucur ca ti-am fost muza, ca doar de , am trecut amandoi prin acele vremuri frmoase cand te rugai de dial-up 10 minute sa miste si el o liniuta ( ca asa era pe vremea batranului XP ) din bara de incarcare, si DAAA, chiar nu vroiai sa te sune nimeni atunci !
    Ehee... cu zappu, ce ma mai mandream, aveam viteza nene...dadeam click si aparea. Mai pe bucati, cate un sfert..cate jumate de pagina, dar aparea, vedeai ca se intampla ceva acolo. ( Am si uitat de rugaciuni atunci :P ). Ma bucuram si eu de curiozitatile si placerile vremii cu Nea`Zapp ( cum e vorba aia, cine stie cunoaste ).

    Acum cu "internetul super ultra mega rapid oferit doar de ... " aaa pardon, o dau in reclama :)), e monoton, dai clik si hop apare... Unde-i placerea sa mai scartaie putin, sa se opreasca putin, sa dai un reload ceva? Precizez ca exista o exceptie, un loc unde iti mai aduce aminte de copilarie, unde netul devine mai " frumos ", in camin tata !!!

    Partea ca iti eram dealar nu trebuia sa o spui, o sa fiu cautat sub numele de cod " Jack Sparrow sau Barbarossa ".

    Hai ca m-am lungit ca un elastic de pantalon, si devine comentariu meu ca o postare noua de-a ta.
    Foarte frumos, tine-o tot asa (vorba unui profesor drag din liceu )!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact man. Sa nu iti dea tie o eroare ? Unde e munca? Sa nu dai tu un refresh ? Nu se poate dom`le.
      Caminul se pare ca iti readuce la viata adolescenta.

      PS : Nu esti Jack Sparrow. Esti direct Glen Glen :))

      Salutari :D

      Ștergere
  2. :)).. ma refeream ca pirat, dar daca u crezi k aduc mai mult a huligan...ok, tu stii mai bine, ti-a ajuns in 7 ani :)))))....dar stii ce ... NU S-A TERMINAT...MAI SUNT SI ALTI ANI !!!

    PS: Vreau DVD-u =)) !!!

    Salutari :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vremuri... Păcat că cei care vin după noi nu o să aină amintiri așa frumoase de povestit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat. Pentru că nu e vina lor. De vină-s părinţii prea comozi să-i ducă în parc.
      Dar discuţia asta e deja un clişeu, aşa că nu mai zic nimic.

      Ștergere
  4. Bai chiar ca ce vremuri... ce mai jucam fifa 98 :))) si tarzan :)) moglii... era nebunie mare :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am avut primul calculator un pentiun 4 prin clasa a 8a :) am cautat in ultimul timp un calculator ca cel din imagine, dar nu mai gasesc la nimeni :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mai am un asemenea pc acasa :))) insa nu il folosesc in am pe la subsol pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu regret si-acum ca l-am dat.
      Era piesa. :D

      Ștergere
  7. Ce marfa. Asta-i un fel de leapsa? daca da, paseaza-mi-o si mie ca e seceta in mintea mea; N-am niciun subiect de scris pe blog in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e leapsa, dar poti scrie despre treaba asta. :D

      Ștergere

Curaj :