25.01.2013

Pentru postarea asta am de gand sa scriu despre 2 filme. 2 in 1 ca cafeaua. 



Incep cu Arbitrage


Bogatanul Robert Miller (jucat bine  de Richard Gere) este disperat să finalizeze vânzarea companiei sale către o bancă importantă înainte ca fraudele sale să iasă la iveală. 
Dar o greşeală îi dă toate planurile peste cap : adoarme la volan în timp ce îşi duce amanta într-o escapadă de uichend si, în urma accidentului produs, asta moare. 
Temându-se că afacerea lui se duce pe apa duminicii, Miller îşi coperă urmele, negând că are ceva de-a face cu accidentul. Efortul lui Miller de a reduce pagubele merge din rău în mai rău. Un detectiv agresiv ( pe-asta îl joacă absolut genial tipul din Lie to me) nu îi dă pace frate, îl stresează maxim exact ca în serialul lui, debitorii îl caută, vânzarea companiei este în pericol.
Mă, o impresie sinceră despre film, e foarte bine anocrat ( ancorat Roxana, ancorat ) în realitate. E de văzut . Merită.
Trailer v-am dat, aşa că hai să vă zic de celălalt film. 

Life of Pi


Mă nene, nu ştiu dacă ştiţi despre ce e vorba în el. Am să dau cu copy-paste la sinopsisu de pe cinemagia. 
După naufragiul unui transatlantic, fiul adolescent al unui director de grădină zoologică, Pi Patel, pluteşte în derivă într-o barcă de salvare alături de o hienă, un urangutan, o zebră rănită şi un imens şi înfometat... tigru de Bengal. 
Puştiul îşi foloseşte cunoştinţele enciclopedice în ceea ce priveşte comportamentul animalelor pentru a-l ţine la distanţă pe tigrul Richard Parker, construind o tumultoasă şi plină de riscuri relaţie pe parcursul lungilor luni de călătorie pe valurile oceanului.
Nu am de gând sa vă dezvălui nimic in plus de ce-am copy-paste-uit mai sus, nu vreau să fiu spoiler.  Vreau doar sa vă zic că, eu , probabil ca voi toţi, am un top de filme. 
Ei bine, filmu ăsta începe să-şi facă loc in top 10. Şi nu exagerez. Filmul e ... GENIAL. 

Hai să vă pun şi-un trailer : 


PS : Ceea ce am scris mai sus sunt păreri proprii. 

Salutări.





2 comentarii:

  1. Aimee (mi-e lene sa ma loghez pe cont:))) says:
    Primul pare bun (am sa ma uit la el), al 2 lea cu siguranta are un final neasteptat care rastoarna toata actiunea filmului si te pune pe ganduri..(asta l-am vazut)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :