07.01.2013

Posted by Flyerboy | File under : ,


Ştiţi foarte bine că nu-s prea mare fan de lepşe. Da` asta chiar îmi place. Are întrebări faine.

Mulţumesc Ştef pentru leapşa.

Acuma, hai să videm ce iese.

1. Preferi să ai regrete sau remuşcări?
Pentru mine sunt cam acelaşi lucru. Dar ca să îţi răspund la întrebare, nu prefer niciuna. Sunt sentimente negative. Şi nu-s neapărat bune. Or fi constructive, dar nu vreau.

2. Consideri că apreciezi ceva numai după ce îl pierzi?
Personal nu. Cel puţin nu acum. În trecut da, poate. Poate de-asta am şi învăţat să apreciez oamenii pe care-i am in jur si sa fac tot posibilul sa nu-i pierd.

3. Melodia preferată, pe care chiar o simţi de fiecare dată ?
Louis Armstrong - What a wonderful world

4. Numeşte 3 filme preferate.
Forrest Gump
The silence of the lambs
Godfather

5. Crezi că ai nevoie şi de ajutorul lui Dumnezeu pentru a reuşi în viaţa sau poţi face totul de unul singur?
Da. Clar. E un suport moral pe care mă bazez mereu. Alături de familie.

6. Fetele nu uita niciodată un băiat pe care nu l-au putut avea, iar vulpea care nu ajunge la struguri zice că sunt acri?
Eu din strugurii ăia aş face vin, dar, DA.

7. Numeşte 4 prieteni pe care îi ai la sufleţel !
O să numesc mai mult de 4. Că e blogu` meu şi sunt şmecher pe blogu` meu :))
 Ordinea este aleatoare, să nu se creeze confuzii. :D
Ionuţ
Cătălina
Alina
Laura
Silviu
Ştefania
Ione
Florinel
Ioana
Roxana

Salutări !


Aoleu. Aproape că am uitat. Tre` să lepsuiesc şi eu pe unii. 

1.De ce ai blog ? 
2.Ce/cine te motivează să scrii ? 
3.În cine ai cea mai mare încredere ? De ce  ?
4.Mickey mouse sau Donald duck ? De ce ? 
5.Atât. 

Şi cei pe care-i nominalizez esteeee . Ei bine, nu nominalizez. Cine mai doreşte cine mai pohteşte, leapşa caldă. 



0 ganduri au prins aripi:

Trimiteți un comentariu

Curaj :