18.02.2013

Posted by Flyerboy | File under :



Mă oameni buni, e deja târziu, mi-e somn de mor aşa că trec direct la subiect.
Din mai multe motive( în principal faptul că am de muncit la o lucrare de licenţă la care nu am făcut nimic până acum ) am decis să nu mai scriu pe blog o perioadă.
Asta nu înseamnă că nu se va mai publica nimic. Fetele din echipa asta ce-au de făcut? Le las lor în grijă blogul până prin aprilie , mai , iunie, habar n-am.

Am mai luat eu o pauză de-asta de câteva luni şi am pierdut ceva cititori, dar asta e. E un risc pe care mi-l asum.
Sunt lucruri mai importante ce trebuie făcute. Lucrarea de licenţă, practică, pregătirea pentru ultima sesiune, masterat. Sunt prea multe chestii ce trebuie să le car în spate. Sună de parcă m-aş ocupa de blogul ăsta aşa mult.
Ştiu că nu o fac, dar cu postarea asta îmi iau de-o grijă.
Şi mai e o chestie, pun pariu că în toată perioada asta în care o să lipsesc o să am subiecte despre care să scriu. Şi o să scriu mai des şi mai bine. Promit.
Nu garantez că nu va mai apărea nicio postare cu numele meu. Dacă-mi vine vreun pitic şi-mi joacă kalinka pe creieraş o să am eu grijă să scriu.
Ştiţi cum e : " Pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese, sau succesuri. Cum era ?  Uarevăr. 
Aş fi vrut să fie un articol mai lung, în care să vă argumentez de ce aia, de ce ailaltă, dar sincer cred că e de ajuns ce am scris aici. Articolele prea lungi nu mă caracterizează .

În concluzie, de acum, sunt în pauză de blogominge, blogosfera, dracu` ştie cum îi mai zice.
Ne revedem când or înmuguri caişii.

Salutări .

10 comentarii:

  1. Succes! Si spor la lucru/cercetat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare ciudat ca atunci cand eu am activitate pe blogul meu dar nu mai am timp sa ma mai plimb asa si pe alte bloguri, ciudat, imi scad si mie nr de cititori. E mai aiurea asa, crede-ma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se intampla des asta. Nu stiu daca e neaparat ciudat. Eu de exemplu , trec destul de des pe la multi care au blog, dar nu las neaparat comentarii. Citesc articolul si-atat.

      Ștergere
  3. succes cu licenta !!! (si eu am la anu....)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :