10.02.2013

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , ,

10.02.2013. O zi ca oricare alta de duminică. Pentru unii. Eu am avut azi examen. Fix în ultima zi de stresiune. (Am scăpat şi de asta Haiule)







Se pare că tanti secretare au vrut să ne pună pe drumuri pentru un examen. Dar deh, asta e. Jocul lor, regulile mele. Sau cum era?!
Uărevăr. Am scăpat. SMEAGOL IS FREEE.
Treaba e că de mâine mă pun pe treabă. Şi p-aici, şi pe la licenţa. Pe unde pot şi pe unde am chef.
Cred că mai mult pe aici decât la licenţa, dar asta e altă poveste.

Am luat şi-un sistem de karaoke de curând şi abia aştept să-i fac probă. Cine ştie, poate pun ceva şi pe-aici. Dar doar poze. Mi-e milă de urechiuşele voastre.

Ce să vă mai zic eu?

Ah, da chiar mă. Mai abordez (o damă bine) o temă propusă de Denisa. De data asta vrea să ştie ce aş schimba la oamenii din jur. Şi când zice oamenii din jur sper că se referă la prieteni, pentru că dacă e vorba de Fană Babană vecinu` i-aş schimba câinele. `ti-ar potaia a dracului că mă sperie mereu când vin acasă noaptea.
Mbuuun. Deci. Ce-aş schimba eu la ai mei prieteni da?
Păi nimic mă. A. Da. Poate un mic detaliu. Să nu mai fie aşa altruişti (nu e întotdeauna atât de bine să fii foarte altruist, zic) şi să nu mai pună fuflet pentru orice prostie, ca în rest va spun sincer că n-aş schimba nimic.
Îmi sunt dragi aşa cum sunt ei.

Happy with that answer? Că altu n-am.

Voi? Bine sănătoşi? Galben de graşi?

Hai salutări.

Un comentariu:

  1. bine, mai putin sanatosi ;-))...
    in forma libera :-p, si cu mai multe idei de schimbare a oamenilor din jur =D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :