18.04.2013

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,

Tovarăşu` Florea, care-i place berea , mi-a transferat prin bluştuţ o leapşă. 


1. Ai o poreclă?

Clătită. Dudă. Şi-atât.

2. Unde locuieşti?

Bucu de Ialomiţa. Cel mai frumos sătuc din Bărăgan !

3. Ce înălţime ai?

1.83

4. Ai zi onomastică?

Am şi de-asta !

5. Cu ce te ocupi?

Centura neagră la stat degeaba. Liber profesionist. Adică student bre !

6. Ai fraţi sau surori?

O soră.

7. Limba maternă?

Japanese.

8. Limbi vorbite?

Română. Engleză. Şi parlesc şi puţină franceză.

9. Colecţii?

Datorii.

10. Număr la pantofi?

43 - picior de damă

11. Şcoli absolvite?

Liceu şi 95 % facultatea.

12. Materia preferată?

Hm. Îmi plăcea şi îmi place economia. Şi PR.

13. Ce hobby-uri ai?

Fotografia, pescuitul si sporturile extreme, ca de exemplu şahul, remy, table.

14. Bani de buzunar?

Doar buzunarul...

15. Dorinţe ?

Pe lângă buzunar, să vină şi banii 

16. Vise?

În fiecare noapte. 

17. Număr norocos?

11 şi 5

18. Ai vrea să revezi…

Oameni dragi...

19. Ai animale de casă?

De curte....multe..

20. Sentimentul cel mai preţuit?

Ca şi Florea, libertatea

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?

Să tot fie câteva

O dau mai departe către : Ştef , Lavi , Lell , Annitu


14 comentarii:

  1. ;)) mi-au plăcut răspunsurile tale! M-au făcut să zâmbesc înainte de culcare! Și na că a ieșit și rimă!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o regula, daca ai comentat la leapsa automat trebuie s-o preiei. :))
      Chiar daca nu esti mentionata mai sus !

      Ștergere
    2. :))) ok, o să primesc leapșa cu plăcere. Dar o să am grijă de ea mâine pentru că a venit deja Moș Ene și mi-a spus să închid ochii pentru că mâine am teză. Să ai o noapte liniștită! Te pup și te îmbrățișez!

      Ștergere
  2. colectia ta de datorii este foarte tare =)))) DUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma ? Tu nu colectionezi asa ceva ? E la moda. Feşăn !

      Ștergere
  3. colectionez doar fundurile fetelor din priviri =))))))) am ajuns la 20000 :))

    RăspundețiȘtergere
  4. cum se zice clatita in japanese? :>

    RăspundețiȘtergere
  5. ah :D am onoarea de a o completa si eu:D >:D< imi plac raspunsurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru leapsa, Clatita :* >:D<acum am s-o completez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Done! :* http://www.razboin1.blogspot.ro/2013/04/eu-sunttu-estiel-este-leapsa.html

      Ștergere

Curaj :