06.05.2013

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Ohoo. Ce faceti ma oameni buni ? Hristos a inviat.
 Bine sanatosi ? Ghiftuiti ? Nu stiu voi, da` io am mancat zilele astea cat pentru tot anu`. 
Ce-ati facut de 1 mai ? Mititei din carne de cal ? Beutura ? Pepini, struguri ? 
Noi de 1 mai fuseram la padurea de la marginea frumosului nostru satuc. Ca in fiecare an, zvonuri, zvonuri : "Dom`le, pai n-aveti voie la padure !! Panica, panica. Padurarul cel nou are pusca cu alice si va ciuruie curu`". Au ramas doar zvonuri. 
Ce-i drept, au taiat multi copaci, copaci batrani de altfel, au replantat, ma rog. Ideea e ca, oricum pe unde "s-a taiat padurele" cum ar zice cantecul, nu aveai cum sa stai, pentru ca nu era pic de umbra : 

Dupa 1 mai de anul asta am realizat o chestie, noi cred ca inventam cele mai idioate injuraturi. Ca cea din titlu.  Cica mai nou asta se poarta, ca sa nu mai injuri de pastele ma-sii cuiva, ii zici de 1 maiu ma-sii. Cica e mai soft. Gen. EuGen.

Long story short, stiu ca v-am promis o postare video noua, dar din pricina conditiilor meteo cauzate mai mult de alcoolemia prietenilor de la padure, postarea filmata de mine si de Stef a iesit o mare varza. Si-am zis ca de-acum o ardem serios. Asa ca, putintica rabdare va cer ca venim cu ceva serios imediat. Promit sa pun si secvente de la 1 mai, in special de la traditionalul lapte gros. 
Pana una alta, va las cu o melodie ca de 1 mai, desi azi e deja 6. 


Astept in comentariile voastre detalii despre ce-ati facut zilele astea. Detalii in detaliu. Chiar sunt curios sa vad ce-ati facut. 

Salutari.





5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. E pe drum. In weekend filmam. Pe luni sau marti suntem gata si cu editarea.

      Ștergere
  2. Zilele astea? Pai...e simplu: dormit si odihnit si dormit si odihnit si foit de pe un pat pe altul. Dupa tot procesul acesta mergea si o calatorie de o zi doua asa si am ajuns pana in Timisoara, sau ma rog undeva pe langa. A fost frumos, caldura mare, dar frumos. Asa cum ai mentionat si tu, degeaba taie si planteaza alti copaci, caci umbra nu mai este pe nicaieri. De mancat...si eu mancasi pentru tot anul, mai ales ca aici la noi in Moldova se mananca si se bea tare tare tare mult. Pana la Craciun nu mai pun nimic in gura. No, cam asta am facut eu zilele astea. Salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna treaba. Hm. Eu nu m-as pripi asa tare cu Cracinul, mie maine imi e foame iar. Dar am o scuza, imi place sa mananc mult :D

      Ștergere
    2. :)) si eu mananc mult, dar mananc des si nu mi-e foame aproape niciodata. :p

      Ștergere

Curaj :