13.05.2013

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Stateam zilele astea cu niste prieteni la taclale. Cred ca sambata pe seara era. In fine. Ma si-am inceput noi sa ne-aducem aminte din copilarie. Despre cum au spart Ionut si Cristi geamul de la dulap chiar in primele zile din clasa a 5-a.
Hai sa va povestesc faza asta. Erau dupa cum am zis chiar primele zile de clasa a 5-a. Profesorul nu intrase inca in clasa.Noi, veniti din gimnaziu, copii cu putin prea multa energie, enavand stare, am zis ca ar merge sa jucam un fotbal. Ca doar suntem mari de-acum. In primul rand putem sa avem grija sa nu spargem nimic. Si in al doilea rand, frate, suntem a 5-s. I mean....bitch please. Suntem mari de-acum. Badass.
Si se-apuca tovarasu` Ionut sa buseasca mingea pe-acolo. Tovarasu` Cristi ce-a zis : Da io ce-am ma? Ia hai, sa jucam o pase.
Alora li s-au mai alaturat vreo 2-3-4-5 oameni, si uite-asa s-au strans acolo o claie de copii peste o minge vai mama ei. Ma cred ca la un moment dat au ajuns in prelungiri, la penalty-uri, ca l-au pus pe Cristi in poarta. Poarta era dulapul.
Ma si n-apuca asta sa se aseze bine acolo, ca aude : " Prinde"
Ce sa prinzi? El saracu nici c-a avut timp sa vada ce culoare are mingea. De fapt a vazut, dar cand mingea era deja in spatele geamului. Geam care se micsorase. La jumatate chiar. Restul...cioburi.
Ba si ca sa vezi cum e karma asta frate tu`o-n gura , ca in secunda doi, intra dirigu` pe usa. Il tin minte si-acum, ditamai omu`, cu o voce groasa : " Ce-i ma aici ? Cine-a facut asta? "
Noi eram care cum pe unde apucam, in banci, pe sub mese : " Pai stiti...ca....
"Nimic, nu mai ziceti nimic. Cine l-a spart aduce geam . De la ma-sa-marea sa aduca. Nu ma intereseaza."

Mbun. Zis si facut. La cateva saptamani buuue, vine Ionut cu geamul. Toate bune si frumoase. Un geam asa frumoos. La dunga facut. Si-l pune undeva in coltul clasei. In siguranta.
Dar ce-o fi zis Cristi in mintisoara lui aia diabolica  : " Parca-i prea frumos acolo .", ca nu trece o saptamana si resueste sa-l faca tandari. De data asta facea pe Songoku, sau dracu stie. Treaba e ca s-a impins cu unu` pe-acolo, cu Laurentiu daca nu ma insel.  Cristi, daca citesti asta corecteaza-ma.
Si de-atunci nici ca a mai pupat dulapul ala geam . 4 ani asa a stat. Il mai umpleam noi cu lemne furate din magazie iarna. Dar in rest....pauza.

Hai ca ne mai auzim.

Povestiti-mi o intamplare de genu` asta din scoala generala . 

Salutari !


Un comentariu:

  1. tu nu sti cum am carat eu bradul in clasele 7-8 ca sa trec la matematica...l-am carat de la parter pana la etajul 3 ....iar la etajul 3 am aflat ca trb dus la etajul 2 la cabinetul de matematica.....:| ...

    bai frate ajuta-ma si pe mine cu putina reclama la blog te rog eu frumos dau de baut promit ....vreau sa am si eu comentarii ceva:))) etc ! ca e pustiu pe blog la mine bate vantul..

    RăspundețiȘtergere

Curaj :