26.08.2013

Bai. Sa-mi zica unu` din voi repede, cand cacat s-a terminat si augustu` asta caal naibii sa fiu daca am simtit cum a trecut timpu`.
Vara asta am fost un mincinos notoriu. Ca sa nu folosesc alta expresie mai dura. Am zis ca ma pun pe treaba, ca fac vlog, ca fac , ca dreg. Am facut fix pu*a.
Ma, nimic ma. In fine. Pe vremuri imi placea sa termin toate chestiile pe care le incep. Alte vremuri, alte situatii, alte treburi. Trecem peste.
Adevarul e ca nici nu prea am avut cand, dar asta nu ma scuza. Am fost si pe-acasa ceva vreme asa ca...
Am inceput de cateva zile Breaking Bad. Misto . Misto misto. Putin plictisitor la inceput, dar merita.
Sunt satul de tv. Nu ma prea uitam inainte. Nu prea spre deloc, dar acum, din plictiseala, din neplictiseala, am inceput sa zapez cat de cat .
Dar gata frate, mi-a ajuns. Pe 8/9 posturi sunt ori stiri despre regili la tigani, si despre hauru lui, ori stiri despre Gigi Becali care umple tribunalele de cereri de eliberare, ori stiri despre cum se distreaza Mazarica la mare.
Noroc ca mai prind dimineata " Ora de business". Cred ca e singura chestie care imi place in momentul actual la tv si la care m-as uita oricand, oricat ar tine.
Mi-ar fi placut sa-l am pe Moise Guran profesor de economie in facultate. Explica bine de tot fenomenele si tot ce se intampla, iti explica ca la prosti ma, asta ca sa fiu mai plastic.

Am facut atatea drumuri Bucu - Bucuresti si retur vara asta, ca deja au inceput sa devina plictisitoare enervante lungi si obositoare. Ma gandesc ca dupa ce incep masteru in toamna si imi gasesc ceva de munca, se mai raresc si poate atunci chiar o sa ma bucur de ele. Dar pana atunci, nu vreau sa-l mai vad pe nea` Iulica cum umple autobuzu` pana la refuz, nu vreau sa mai vad aceleasi feţe de fiecare data cand merg acasa( la Bucu)/acasa ( la Bucuresti). Pana in octombrie (sper sa ) stau si eu linistit acasa, sa mai citesc o carte buna, sa vad un film bun.
Apropo, am vazut de curand "Stand up guys ", cu un Al Pacino imbatranit, cu Christopher Walker si cu Alan Arkin.
O comedie atat de buna....n-am cuvinte. Comedie fix cum imi place mie, comedie de limbaj.
Cea mai buna scena e aici. Poate sunt spoiler, poate ma injurati, asta e. Le suport pe toate.



Hai ca ne mai auzim zilele astea ca parca mi-a venit  pohta de scris.

Salutări !

PS : Scuzati lipsa diacriticelor.



9 comentarii:

  1. Crezi ca esti singurul pe care il enerveaza calatoriile acasa-Bucuresti? Sunt ale dracu rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfoai. Nu mai pot. Sincer iti zic.

      Ștergere
    2. Incearca trenul. Cred totusi ca e mai bine decat un microbuz extraaglomerat.

      Ștergere
    3. aa. Nu. Fac foarte mult si nu am legaturi. Cu autobuzele ajung direct acasa. E mai comod. Dar m-am saturat asa de a face drumuri intr-una.

      Ștergere
  2. Titlul m-a dus cu gandul la "It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum", faimoasa replica a lui Duke Nukem! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acolo e :)) In finalu` postarii trebuia sa fie si secventa aia, dar iutubu nu m-a mai lasat sa o folosesc!

      Ștergere
  3. Misca-ti fundul pe blog si scrie :)) ai luat o pauza prea lunga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e o idee rea. Poate pregatesc un articol in seara asta! :D

      PS : Pauzele lungi si dese cheia marilor succese! :))

      Ștergere

Curaj :