04.08.2013

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,
Dupa aproape 2 luni in care nu ca nu am mai scris ceva pe blog, dar nici nu mi-am mai deschis blogul...am decis sa mai scriu si ceva pe aici.
Oricum cu postarile astea ma tot repet de zici ca-s un comentator sportiv retardat de la gsp, dar nu am mai asternut nimic pe foaie de ceva timp si mi-am cam iesit din mana . In fine.
Deci zilele astea mi-am facut `nspe mii de nervi de-a-n p*lea.  Am dat vineri examenu de master. Asa sistem de evaluare de cacat ca anu asta eu nu am mai vazut. Si cand zic de sistem de evaluare ma refer la modul de concepere a intrebarilor grila.
Adica eu citesc ca un bou 6 carti, imi strofoc si ultima urma de neuron in viata si tu imi dai chestii care nu sunt in cartile alea. Ok, tre sa am cultura generala. Dar nu poti sa stii toate mizeriile alea.
Oricum..a trecut , e gata.
Alta chestie pe care sunt intrigat. S-au dat in vara admiterile pentru ciclul licenta in ASE. Cu examen cu toate cele, ca la carte. Ma bucuram ca au bagat din nou examen in ASE pentru ca, ori nu voiam sa fiu eu ultima generatie care a intrat pe baza de examen, care si-a tocit creieru asta infect sa invete, ori voiam sa intre oameni cat de cat mai capabili in facultate, pentru ca o sa am de-a face cu ei intr-un fel sau altul. Deci tot pentru un scop propriu. Egoism la putere maxima.
Si ce crezi ma ? S-a intrat cu media 3.4 la BUGET. Adica statu finanteaza pe unu care a luat bacu, dar nu a reusit sa ia un amarat de 5 la un examen de admitere.
Pai cum p*la mea vine asta ? Pur si simplu stau si ma intreb....cum ?
Bun...acum , nu li s-au ocupat locurile de la buget si taxa si bineinteles ca au facut din nou sesiune de inscrieri. De data asta fara examen. Acum daca cineva a dat in ase in sesiunea a 2-a de inscrieri sa nu ma inteleaga gresit, nu am nimic cu ei. Conducerea facultatii e de vina. Pentru ca nu e corecta. Adica ala se chinuie, pierde timp sa invete, intra e un loc de buget...si vine altu`, intra pe dosar, tot pe loc de buget.
Unde cacat e egalitatea ?
Adica....ori faci cu examen in toate 3 sesiunile ( pentru ca se face sesiune de inscriere si in toamna dupa ce se da bacul ) , ori lasi fara examen permanent. Pentru ca intr-adevar, aia care vin in sesiunea a 2-a, a 3-a , se lupta pentru locurile ramase. Nu au cum sa-i dea pe ceilalti de pe locurile lor indiferent de medie, dar fii fratele meu corect cu toti.
Din nou....cei care s-au inscris in sesiunea a 2-a....nu am nimic cu voi.
E vorba doar de sistemul foarte prost gandit.

PS : Am terminat si eu cu licenta, cu examenul de master. Deci o sa va stresez mai des. Daca se mai sinchiseste cineva sa treaca pe aici :))

Salutari!

PS 2 : Nu mai pun diacritice. Mi-e lene.

12 comentarii:

  1. Felicitari pentru examene,desi nu ai mai scris,eu tot am trecut pe aici. O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia acum ti-ai dat seama cat de muist e sistemul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia acum am vazut totul la rece. Cand am terminat cu tot si am stat sa analizez. In timpul anului nu stateam sa ma gandesc la ce se face la admitere sau astea....
      De cacat oricum.

      Ștergere
  3. Aoleu, cand aud de master mi se ridica paru' de pe mine pe care nu-l am :))))))))) dar felicitari!:D te pup, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce ? Asa de rau te sperie ? :))
      Multumesc :*

      Ștergere
  4. welcome back...master? pff, eu mai am la tembela asta de facultate...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutari.
      Da, master.
      Si cum merge treaba la facultate ?

      Ștergere
  5. Felicitări pentru master, o să treacă, iar într-o o să poți schimba sistemul, iar dacă nu, o să povestești nepoților : „Pe vremea mea...”.
    Vacanță frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos.
      Pai e bine ca o sa am ce povesti... :D

      Ștergere

Curaj :